18 september 2007

goodbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hah skoja! dröjer nog kvar ett tag till här! jag har lust att bara skrika ut allt vad jag kan vad som jag är less på! tex. skolan! alla himla läxor som man bara ska höra på 2 eller en dag, det blir lixom för mkt för mej! man får bara sitta och plugga och plugga, hur kul är det? :| man pluggar så att man kan få ett jobb som man tycker är kul. det har jag kommit fram till och så är det också. men hur vet jag vad jag ska plugga skitmkt i om jag inte vet vad jag ska bli när jag bli stoooor? när man är stor kommer man inte bo med sina föräldrar längre. kanske heller inte på samma ställe. ingenting kommer va sej likt och tänk om allt blir pissss? jag vill inte plugga så jag kan bli stooooor !   bläääääää. hm. jag kan smida en plan hur jag ska göra för att slippa bli stor och vuxen och slippa ta så mkt ansvar och slippa stå å laga mat varje dag och slippa jobba! men , hhuuuur? jag vet! man kan bosätta sig på ett fängelse! men, kul eller? nej. man slipper göra så mkt , men de är inte kul heller. jag skulle nog behöva betjänter när jag blir stor.

kommentarer ○
jag: linda henriksson

man drar till landet ingenstanns såklart.

jag: isabelle bergman

jaaa.. jag älskar det landet! <3

2007-09-18 @ 19:50:32
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback