11 september 2007

hallå där! släng in en kommentar så blir jag glad! även at jag säger att ni ska kommentera innan jag ens har skrivit något än. jag har gjort läxan, oj vad jag skryter om det då :o iaf så pallar jag inte blogga , trotr jag, men jag kan försöka litegranna iaf, så at ni får ngt att läsa. jag har satt upp den tavla till på min vägg, men tagit ner den dära fula sprattelgubben ;) på måndag fyller Linda 13 år! :o jag längtar faktiskt ;D åsså på svenskan så har vi månadens bok, så man ska läsa en bok varje månad, oich jag läser eragon, fast jag kommer aldrig hinna läsa färdigt den!!! men jag har ju faktiskt redan läst en bok den här månaden.. imorn på musiken så ska man ha med sej en låt. jag ska antingen ha girlfriend eller way i are. haate muusiiiic. iaf imorns musik. vad är det för mening att ha med sej en låt? hejdå

kommentarer ○
jag: linda henriksson

mihihihihihihihi. jag <3 skateboard. nu fick du en fin kommentar :) men det är bra att du gör läxan ändå, go for it, haha .< ! :D

jag: linda henriksson

mihihihihi jag <3 skateboard. bra att du gör läxan ;D och även att jag hade skrivit fet långa kommentaren,, också står det bara "mihihihihihihihi. jag" sen. damp , :)

2007-09-14 @ 17:15:49
hemsida: http://lindahenriksson.blogg.se
jag: linda henriksson

mihihihihi jag <3 skateboard. bra att du gör läxan ;D och även att jag hade skrivit fet långa kommentaren,, också står det bara "mihihihihihihihi. jag" sen. damp , :)

2007-09-14 @ 17:15:57
hemsida: http://lindahenriksson.blogg.se
jag: linda henriksson

men åh, det går inte att skriva!!!!!

2007-09-14 @ 17:16:16
hemsida: http://lindahenriksson.blogg.se

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback