tjolahoppsan spöket!

haha, jag tittade på alla mina filmer på mobilen, åsså på en så sa jag ; tjolahoppsan spöket!    haha, jag tyckte det passade in nu när det snart är halloween. Jag har varit och handlat idag; men ni får inte veta vad.. ( en hemlis tills på lördag )  =)
guud, vad kallt det har blivit på dagarna. Och man kan inte tänka sej att snart om  nån månad så kommer det vara vitt ute varje dag! :O
försöker nå hanna f nu.. men hon svarar inte varken hemma eller på mobilen.. =/
förresten så målade jag idag. byrån, ramen och, stolen. Så nu står dom sakerna nere i källaren och håller på att torka. Jag ska kanske få ett rum nere i källaren! =D=D=D=D=D=D FATTA VA KUL! men inte förräns minst ett år.. Men ändå skitakul! =)
har inte så mycket att skriva.. mer än att jag fyller år snart :) om, 6 dagar!!!!!!!!!!!!
hitta på någoot? =) ring isf! eller snacka på msn eller smsa..

ska dra =) hejdå!

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback