polarlördag :)<3

jag köpte ett par nya jeans på birsta idag :D jag hade dom på kung-polar. asså polar är ju bäst :) Näst efter mina kära vänner då. Jag gick mest med linda karro totta och emma :) Johanna ändrade sej, hon skulle inte gå.. =/
har inte så mycket att skriva nu, förutom att den här gången på polar var den bästa på en lååååång tid :) längtar redan till nästa.. de är på en FREDAG :O polarfredag!!! den 23 nov, och då har jag fyllt år :O Jag fyller år om en vecka och två dagar :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) på en tiiiiiiiisdag. jag kommer ihåg att det var äcklig mat.. så jag har bestämmt att vi ska äta ute :) inte för att ja har sagt det till nån, men det är ett skäl till att läsa min blogg =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
ska nog gå å sova snart.. klockan är tjugo över ett. OCH DET ÄR LOV! men jag vill ha SOMMARLOV ;| bläääääääää!!!!!!!!!!!

kommentarer ○
jag: linda henriksson

haha, lite smajlisar då

2007-10-28 @ 23:11:07
jag: Therése

Polar ägde!


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback