hej

jag har nyss fikat iallafall. så nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag måste prata med Karro om halloween partyt. För jag måste nog börja bjuda folket nu, det är ju, hm, måste räkna.. fem dagar kvar. och typ ingen vet om det! förutom karro och linda och alla andra som har läst min blogg. Karro smsade mej nyss och frågade om det var helt säkert om jag skulle ha på lördag. Och jag svarade Helt klart. =) Hon och Linda skulle hjälpa mej att planera.
så, jag måste nog städa rummet , och hela huset.. Och fara och köpa saker , typ sånt man äter, åsså ska jag nog på barnens hus och kolla på pynt :D haha !
men nu sa karro åt mej att tänka på allting man måste tänka på .. =/ jobbigt. hon sa åt mej att typ börja planera.. så då måste jag väl göra det också!

hejdå =)


kommentarer ○
jag: linus

Hoppas ni får det roligt på partit :D

2007-10-30 @ 22:37:01
jag: isabelle

aarå :D


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback