design =D

haha vad tycks om utseendet på min kära blogg? =) kommentera vettja! :D hihi har sutte å fixat och trixat ett tag nu, och tkr det börja bli klart nu =)
iaf så har min dag varit dryyyg ;) vaknade typ halv elva, och då gjorde jag? fikade. sen gjorde jag typ ingenting, och efter nån timme så gick jag ut med lizzy i skogen. Sedan satt jag vid datorn och hade tråkigt. Också loggade linda in på msn, så jag frågade om jag kunde vara med henne efter jag hade ätit, och det kunde jag. Så då åt jag, och sedan gick jag hem till linda =) vi satt vid datorn ett tag först, vad gjorde vi på datorn egentligen? vi pratade med karro typ :p  sedan så gick vi ut, vi gick över till edsgården, och sen gick vi ner till OKQ8 . då kollade vi på klockan, och tyckte den var mkt så då gick vi hemåt =D haha. men kul ;)  på vägen ner så gick linda och sjöng.. vi hade värsta dramatiskt. asså roligt dramatiskt, eller vad man ska kalla det :D haha. men rätt vad det var så fick jag världens hemskaste känsla :| asså, jag fick en oändlig hosta, den påminde om öknen ? x) åsså fick jag skitont i halsen, åsså börja ja hosta igen! asså hemskt det var!!! men jag hade halstabletter i fickan ^^ så jag tog upp en. öppnade papperet, och skulle typ ( haha) klämma ut tabletten ut pappere :D åsså fatta man väl vad som hände.. den for på backen och gick i bitar =( så då fick jag ta en ny.. och sen fanns det bara en kvar.. =/ sorgligt vaaaa? :O

aja, ska försöka gå å lägga mej nu =) är ju ganska trött för en gåns skull..  säg till om ni vill hitta på nåt på dagarna =D

hejdå :)

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback