ännu ett inlägg idag.

ja, vad ska man göra när man inte har något att göra?! Jag sitter och läser andras bloggar. Eftersom dom flesta av mina vänner har slutat blogga, blir jag tvungen att läsa andras bloggar, (folks som jag inte känner) . Det är faktiskt rätt så kul, att se hur deras liv ser ut! Vissa skriver flera hundra rader varje inlägg, vissa skriver någon rad bara.. Hur mycket skriver jag egentligen? Jag brukar aldrig skriva flera hundra rader iallafall. Men skitsamma. Jag skriver väl hur jag vill. Just nu skriver jag bara för att jag fick lust till det, och för att jag inte har något annat att göra. Men imorgon ska jag stämpla mej frisk igen, har jag bestämmt. För jag vill inte gå miste om ett härligt höstlov.. Undra hur det var för Linda på drakstaden idag, första gången för henne utan att jag är med! Igår var hon inte så glad över det, för hon skrev inte så fina ord ska jag säga.. Men det var nog kul ändå. Att åka skateboard menar jag..
När mamma kom hem förut från Birsta City så hade hon en present med sej. Jag trodde att jag skulle få den när jag fyllde år, men jag fick den på en gång. Det var från glitter, ett deadem..
Asså piss vad jag saknar laggarberg! Jag saknar våran klass.. Och lärarna (kanske inte vissa men ändå). Mange har ju börjat där igen. Avundsjuk man blev då.. Jag kommer ihåg på roliga timmen i sexan, då kom Mange och hällsade på oss. Det var den bästa roliga timmen på länge då, kommer jag ihåg.
Jag vill på birsta city! Tror jag ska fara dit imorn eller på söndag. Vi får se, men dom flesta butikerna har ju typ öppningserbjudanden nu. Då var jag väl tvungen att bli sjuk? spela roll vi säger att jag är frisk.
Jag blir så avundsjuk när folk heter typ ; UTE!  på msn!  jag vill ju också ut och va med kompisar. men ska gå nu,

hejdå :D:D:d

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback