9 oktober 2007

hejsan! :) idag vare skola igen. och på tisdagar har ju jag sovmorgon! :D sköööööööööönt ! iaf, igår var ja på bio! de var ja, karro, linda å tellan ;D ´kul de var då! ja å karro kastade popcorn på linda å tellan :) vi såg på underbar och älskad av alla. den var lite långtråkig. men ändå bra på nå vis.  de handlade om att de var en tjej som sökte jobb typ, åsså fick hon nån roll i en film elller teater. åsså vart de nå trassel, typ hon sa att hon kunde arobik, men hon kunde inte de egentligen, men åsså skulle hon göra nå skitsvårt. då gick de inge bra för hon, för då var hon tvungen att lära sej sakerna på jättekort tid.
palla prata film


vi hade slöjd idag också. ja stickar lovikavantar. de är tråkigt.. jag längtar tills dom blir klar. tänk om dom skulle va klar nästa gång jag kommer dit, gu va kul de skulle va! :D hah .
hallå de är jättemånga som har gympa på tisdagar, men inte jag.. ja vill åxå ha på tisdagar! men ja ha slöjd istället då. ingen matte eller no idag då :) härligt härligt. matten har börja blive skitasvår! :o jag är iaf på ett kapitel som är jättesvårt. de var nåt om ekvationer .. fattar nada! åsså om 2 veckor äre ju prov på kemin! komme inte gå nå bra för mej då.. asså de är såhära frågor, som vad är de och vad är de som man ska svara på. också vet man vad det är, men man kommer inte på nå ord som man kan förklara de med! och jah har ingen bok att läsa på svenskan.. jag vill läsa Den Äldste, men de verkar inte som att ja får låna den av varken sussa eller hanna.. :/ x) får väl ta nån lättläst bok som jag har sen jag var liten :) haha! :D
undra om ja har skrivit i mitt förra inlägg att jag har städat storskåpet? om jag inte har gjort de så skriver jag de här då. men nu äre redan skrivet så spela roll.
jag var med linda idag. när jag satt å åt så kom hon hem till mej. vi satt vid datorn, å la upp bilder på våra gallerin! :D kolla å kommentera! :) dom är värsta kung. när vi hade sutte vi datorn ett tag, så gick vi ut. kuligt kuligt :) jag filmade mest ;) å linda är min filmstjärna! :D vi har bestämmt så här ; att jag filmar , å hon är skådis. å då gör vi värsta filmerna! de kommer bli kul! :D när vi gått ett tag så skulle linda hem, å då gick ja hem också. åsså förresten så ska linda kanske sova hos mej imorn. inget säkert, hon skulle fråga sina föräldrar.
imorn äre drakstaden! :D linda har bytt ju, så hon har drakstaden bara på fredagar. men jag ska ha kvar drakstaden på onsdagar! eller ja vet inte.. men de är kul!
hoppas de är folk som läser min blogg.. kan ni inte skriva i kommentarer att ni har läst? :D om ni inte fattar va kommentererna är nånstans så är det på ord!

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback