7 oktober 2007

hej, visste ni en sak? jag har varit på utställning med min hund lizzy både igår å idag x) fast jag gick inte med hon nån av gågerna. igår gick mamma med hon, det gick jättebra. de var en inofficiell utställning. lizzy vart BIR (bäst i ras), sedan gick hon vidare til bäst i grupp. då vart hon BIG R(bäst i grupp reserv). det gick iaf bra tyckkte vi :) idag så fick vi en handler, hon hette monica. hon var slitduktig! lizzy stog värsta fint då. hon gick vidare en gång, sedan åkte hon ut. men de var ju sån stor konkeranns! :o
det känns som om de finns hur mkt som hellst att blogga om. jag har fått en ny dator :) den är skitbra tkr jag. åsså i fredags klippte jah mej. sneluggg. och typ toppa håre, å litelitelite uppklippt. inte nå mkt bara så ni vet. liiiiiiiiiite. x)  imorn äre skola igen då. jobbigt! å vi har läxa i SO! man ska kunna berätta om en naturkatastrof muntligt utan papper :o det kommer gå kasst för mej.. :(  :|
haha och vår engleska lärare glöömde å ge oss läxa i onsdags :D:D:D:Dhhahaha loooooser! :) ska städa nu, byyyyye! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D::DD:D (städning = :| :| :| :| :| :| :| )

hejdå :)

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback