26 oktober 2007

asså hur orkar man blogga flera ggr per dag? det finns ju dom som gör det! det skulle aldrig jag orka. Kanske, för att jag inte har så mycket att skriva, speciellt inte nu när jag bara är hemma, tittar på tv och är sjuk. Eller jag kanske ska skriva alla program jag tittar på? Näe, det blir nog fööör jobbigt. Det är värsta trist att bara vara hemma hela dagarna. Jag vill ju vara med mina kompisar! :( Också missar jag drakstaden idag, PISS! jag som ville bli frisk tills idag så jag fick åka dit! För jag har inte åkt skateboard på 1½ vecka nu, hemskt! Och, ett till minus är, att nu är det novemberlov ( ett plus för själva loveet men, ) nu måste jag vänta 2 veckor till innan jag får åka skateboard på drakstaden! ioförsej, man kan ju åka dit när som hellst typ, men det kostar ju pengar. =/ Jag ska byta bort drakstaden på onsdagar, till badminton. Så då har jag badminton på onsdagar och drakstaden på fredagar. Inte för att jag är så bra på badminton då men men.. Det kommer säkert bli kul, hoppas jag.
aja, så här har min dag sett ut iallafall ; vaknade klockan 10, drack förskylningsbrus och klev upp. Mamma for iväg till birsta city med sin kompis. Jag klev in duschen, duschade (konstigt va?) och sedan klev jag ut ur duschen :O efter det åt jag frukost, mina specialare :) Det är såhära tunnbröd, också brer jag smör och lägger på ost. Sedan så viker jag ihop brödet, och lägger in i micron på 45 sek. Gott! och det blir ännu  med apelsinjouce till :D mumsfillibabba..
Imorgon är det polar. Jag vet inte om jag ska gå, men jag hoppas det iallafall. För jag viiiillll.. Också innan det så ska vi på middag och min faster klockan fem.
Nu är det inte så länge tills jag fyller år :O Jag fyller år den 6 november :) och Johanna fyller år den 3 :D på halloweeeeen.. :| Jag har faktiskt fyllt år på halloween en gång! (a) Men då vart jag ledsen för då fick jag inte gå på bus eller godis för jag skulle få främmande.. :/ men presenter är roliga. Jag vet inte vad jag önskar mej!!! Jag vill ha ett halloweenparty men det är så mycket att fixa! Om jag ska ha det så behöver jag nog hjälp med att planera allt. Asså jag har ju kommit på värsta bra idén ju, att då så ska det vara en frågeslinga så man måste gå upp i skogen :O men undra hur många som kommer våga det?! Men man blir tvingad.. Hallå, kan ingen hjälpa mej med att planera? kontakta mej då :D det skulle vara snällt :)
Jag ligger nog jättelångt bak i skolan.. Jag har nämligen inte tagit hem ett piss. Förutom min månadens bok då. Efter lovet måste jag ta hem värsta mycket och plugga på. =/ Jobbigt , jobbigt..
Jag vill på bio nån dag.

hejdå :)

kommentarer ○
jag: Karolina , så klart !

Jag kan hjälpa dig , men jag kommer säkert lägga ner det och inte orka mer . men asså säg till om du behöver lite hjälp ;)

2007-10-27 @ 12:45:50
jag: linda

aa! för karro är ju värsta festfixarn! Om hon inte pallar, call me :D

2007-10-27 @ 15:49:23
jag: isabelle

båda kan typ hjälpa mej :D


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback