23 oktober 2007

nu är man sjuk då. gaah det är inte skönt inte! kan inte prata, åsså känns det konstigt när man andas.. =/  jag vaknade klockan 5 inatt, och kunde inte somna om för jag hade SKITont i halsen, så då klev jag upp och drack förskylningsbrus. Sedan gick jag och sov igen. Typ klockan halv åtta kom mamma hem, så viskade jag till henne (jag kan ju inte prata pga halsen) att jag inte kunde gå på skolan idag. Så då ringde hon till skolan och sa det. Sedan gick jag och la mej igen, och vaknade halv tolv! Fatta trött jag måste ha varit. Men jag måste se till att bli frisk till polar på lördag. För jag vill verkligen gå! Tänk, snart fyller jag år också :o Men jag vet inte vad jag önskar mej.. typ, eller jag vet inte.. Jag blir hemma från skolan imorgon också. =/
Undra vad alla gör precis just nu? x) Jag sitter iaf vid datorn och lyssnar på musik, bloggar.
Jag ska byta bort drakstaden på onsdagar. Jag tänkte byta till badminton, undra om det kommer bli kul?
Men jag vill bli frisk igen... Det är tråkigt att vara sjuk. Men har inget mer att skriva nu.. smsa mej! ring inte, det är ingen bra idé för jag kan inte prata.
hejdå! (:

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback