vissling

                                                   (8)




skolan idag då. först på morgon så hade jag ju sovmorgon, mötte linda vid hästarna klockan halv nio. Asså hon är nog den segaste människa jag träffat! Närå, bara skoja lilla linda ;) men lite allvar.. iaf så kom vi på skolan och jag hade tyska. Vi hade läxa, vi skulle kunna veckodagarna men jag hade inte tränat något men jag kunde ändå visade det sej 8-) sedan var det håltimme då, jag var i uppehållsrummet med madde, viky och madicken och spelade tecken! Jag och vicky ägde madde och madicken STORT!  Man får ju poängkort, och madde och madicken hade fått 3 stcken poängkort, och jag och vicky resten av högen.. =) Sedan var det engelska, vi fick se nåt engelst progran som handlar om en kille som kom till england och ska spela fotboll och blir utslängd av misstag, hamnar ute på gatan utan pengar, kommer inte ihåg vad hotellet hette och han är helt vilse. Efter det så hade vi lunch , vi fick sluta 10 min tidigare så vi gick från lunchen ganska tidigt. Maten var; korv och potatiismos :) Sedan så var det typ en kvart tills vi börja, så jag karro och linda gick till Domus (konsum) och det var bara jag som hade pengar. Så jag köpte en glass, sandwich, också bjussa jag karro och linda på en chokladkaka. Dom vart helt överlyckliga! ;D Sedan gick vi till skolan igen då. Jag trodde vi började tjugo i men vi började fem över halv så jag kom 3 min försent. Men jag tror inte jag fick nån frånvaro :) Sedan efter svenskan så hade vi slöjd. Jag tänker inte skriva vad jag gör för linda kommer säkert läsa detta :) NANANANANANANA! lilla linda, nu vart du bra nyfiken! =)
aja, tjugo i tre skulle alla som hade anmält sej till spjutspetsen komma till aulan, så jag fick gå ifrån slöjden. Asså värsta kung, alla som hade anmält sej kom med! Så jag kom med då ;) + att bussen från skolan på fredag till nordic går 1010 så vi får sovmorgon!! =D Också får vi lunch där och kommer hem lite senare.. Men iaf inte så sent att jag missar w ;) Men det blir inget drakstaden.. Men jag måste dra nu, pappa är hemma nu och vi ska fara hem til dahlströms och äta middag. CHIAO! :)

kommentarer ○
jag: Natalia

svar: hehe ja gör det!

jag: linda

meeen issa! :D:D:D:D:D::D:D vad gör du på slöjden? (A) du kan liksom berätta det för mej va?! :D:D:D:D:D och du skulle aldrig bjussat mej på chokladen btw :D förresten, heter det konsum verkligen?

2007-11-29 @ 21:28:20

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback