tänk aldrig på yxmördare när du går genom mörka skogar :O

det gjorde jag när jag gick hem från Linda. läskigt! Jag var lixom mitt inne i en story om när jag sprang åsså lixom, planera jag vart jag skulle springa och allting! och sedan så var jag ju inne i den mörka skogen, det var läskigt! :|
aja. på lunchen idag gick jag på badhuset med linda, elin och ellen och åt strips! :) sedan så var det lektioner igen. När jag kom hem så fikade jag, sedan kom ellenor. Jag tog ner min snowracer och ett par gamla skidor, åsså börja vi skrúva =D vi ska bygga värsta långtradarn som vi ska åka med nerför skönviksbacken =) sedan så åt vi, och efter det så skjutsade vi hem henne och jag for på skytte. när jag kom hem så ringde jag linda. =) Då skulle hon duscha, sedan ringde hon upp och då kom jag till henne. Vi fikade på hennes rum, och jag fick höra när hon spelade munspel =D =D värsta ballt linda ;) du kommer ju bli folkdansmusiker :) åsså kan jag stå bredvid och spela elgitarr =) kommer passa bra de! också satt vi vid datorn litegranna, och spelade kort. Sedan gick jag hemåt. Det var ju då som jag skulle gå genom skogen och jag tänkte på yxmördare :O jag har redan berättat det.. Sedan kom jag hem då och nu vill jag inte blogga mera så HEJDÅ =D

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback