skönt med helg!

fast, den går så himlaa fort! I fredags var det ju skola. Och idrottshögstadiet, drakstaden. Men när vi hade haft lunch, så mådde linda dåligt och hon stannade på skolan på bilden med karro istället för att följa med på drakstaden. Så då for jag iväg med johanna b. Hon fick betala bussresan åt mej, för jag hade glömt busskortet.. iaf så var bussen visst lite försenad, så precis när vi kom in till navet så for 3an, bussen som vi skulle åka med in till drakstaden. Så alla drakstadenbarn fick gå dit ;) så var vi där nån timme, och sedan åkte vi hem vid tre. Jag var ända hemma i huset klockan fyra typ, och då var jeffen här =) sedan så kom emma, och då åt vi middag. Efter det så tog emma med sej jeffen hem till sej.
Efter någon timme så stack jag hem till linda =) Vi kollade på epic moviee! haha den var kul =P sedan sjöng vi singstaar och som alltid vann linda stort över mej.. x) vid klockan tio var jag tvungen att gå hem, men linda och zurprise följde mej en bit. När jag kom hem så fikade jag, och sedan gick jag och la mej.
Nästa dag-- lördag.
hade ställt väckarklockan på halvåtta, så jag var ju tvungen att kliva upp då också. Mamma hade gjort gröt och jag bytte om och packade färdigt min väska. Vid halv nio kom johannas morfar och hämtade mej, och sedan hämtade han johanna och vi for upp på timrå sok. Det var en föreningsledarträff. Först var det samling i typ 5 min, sedan skulle alla ungdomar ut och träna. Först var det uppvärmning, vi skulle göra nån himla kul lek som kallades för fisknätet. Först skulle alla springa runt på ett led i snön, så det vart spår som ett fisknät. Sedan var det två stycken som jagade, och man fick bara springa där det var upptrampat. och blablabla.. Sedan så joggade vi iväg till en slinga, men min dumma astma tvingade mej att gå in och duscha.. och då följde johanna med också. Sedan var det fika, och efter det skulle Erik prata.. det var tråkigt, det tyckte nog många.. Sedan skulle vi äta lunch, och gå på frågeslinga. Efter det skulle han babbla igen. Och efter det skulle han bara babbla med ungdomarna, och då fick vi se på kartor, och filmer hur svenskor hade sprungit på världstävlingar. det var faktiskt intressant =) Sedan skulle han babbla för dom vuxna också och sedan var det slut! Och då var klockan typ kvart över fyra. När jag kom hem så bytte jag om, åt lite fil och sedan for jag och mamma till marcus och cicci. För cicci hade öppethus för hon fyller snart 30 år. Det var lite långtråkigt , men kul ändå :P hah. sedan när vi kom hem var klockan typ tio, och då fikade jag och gick och la mej.
idag sov jag till kvart i elva, och då fikade jag och sedan har jag inte gjort så mkt. Bara gått runt i huset typ. ELLER JOOO! pappa och jag har aktiverat mitt bankkort nu :D så nu funkar det =)
Men ska väl försöka hitta på nåt :D

hejdå hare bra!! =D

kommentarer ○
jag: linda

oj, vilken låååååång inlägg! XD //LInda

jag: linda

jag har inte skrivit "oj vilken lååååång inlägg" eller vad det står

2007-11-20 @ 17:22:26

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback