jag vill bara

skrika. sparka. prata. umgås. flyga. gå på lagga. sova. säga som det är!

Allt som man kan kan tänka på är inte sant. Det är sant.
Allt som man kan se är verkligt. Det är verkligt.
Allt som man kan höra är inte sant. Det är sant.
Allt som finns finns. Det finns.
Allt som har hänt, går inte att göra något åt. Ibland vill man spola tillbaka tiden och ändra på det man gjorde. Man kan liksom komma på i efterhand att det kanske inte var så smart, att man kunde kanske sagt något annat istället. Alla har någon gång ångrat vad dom gjort. Det har väl du, eller? En dag utan lycka är nog inte så kul. Synd om dom som har haft så.. Fast det har nog alla en gång i livet eller fler. Det är synd om alla. Alla borde trösta alla. Alla borde kunna tala ut hos vem som hellst. Men det går inte. Folk behöver lita på varandra. Men om alla skulle lita på varandra, så finns det inga hemligheter. Förutom dom som man har hos sig själv.

palla inte prata om det där något mer.

istället kan vi prata om dej. eller om mej! Okej, vi gör såhär, att nu svarar jag på frågot ur en kompisbok. Sedan ska jag skriva vad jag skrev för 3 år sedan! =) fast om det är pinsamma saker så hoppar jag över..


Jag heter: isabelle sophie kristina bergman
Jag brukar kallas: issa
Födelsedag: 6 november
Stjärntecken: skorpion
Hårfärg: blond
Ögonfärg: blå
Längd: 175
Syskon: har inga
Mina intressen: orientering, skytte, skidor, skateboard, vara m. kompisar, leka med hunden =D
Djur jag har/vill ha: jag har en hund!
Roligast i skolan: hm.. svår fråga för det mesta är ju tråkigt. men, tyska tror jag.
Tråkigast i skolan: so!
Jag är bra på: ingen aning, man ska väl inte skryta?
Jag vill bli bättre på: skytte, skateboard, snowboard, slalom, orientera
Jag blir glad av: kompisar
Jag blir ledsen av: blir inte så ofta ledsen. men skulle nog tro om jag bröt armen eller benet kanske?
Jag är stolt över: mitt bankomat kort
En annan person som jag skulle vilja vara: jag vill bara vara jag!
Om jag fick önska mej en sak så skulle jag önska mej: en bättre värld
Jag vill sluta: kommer inte på nåt :O
och börja: vet inte
Person jag skulle vilja ta med mej till en öde ö: asså jag skulle vilja ta med mej alla mina vänner, också kunde vi ha värsta beach festen där och ha hur kul som hellst! :)
Sak jag skulle ta med mej till en öde ö: jadu.. prylar som man kunde fixa festen med!
I framtiden vill jag jobba som : det har jag faktiskt ingen aning om
Jag skulle vilja uppfinna: tankeläsare
Om jag vann tio miljoner skulle jag: skänka pengar till dom fattiga länderna, ge pengar till mina vänner, typ köpa värsta lyxhuset, köpa merlo slott, hyra drakstaden med linda
Så här tror jag att mitt liv ser ut om tio år: Då är jag antagligen 23 år gammal, om jag inte har dött
Det pinsammaste jag gjort: kommer inte på något :)
Låt: många som är bra :)
Bok: måste nog vara eragon
Film: ingen aning faktiskt , kommer inte ihåg vad den hette. Men måste ju faktiskt säga att skräckisen som vi såg på mitt halloweenparty var väldigt bra för att vara en skräckfilm. Den heter Them.
Musikgrupp: vet inte
Artist: men hallå sluta prata om musik, jag är ju allätare!
Djur: min hund lizzy såklart
Maträtt: fiskbullar! <3
Godis: hm.. det där var svårt! men twix tror jag :)
Dryck: trocadero
Färg: blå
Spel: cs =D jag är ju helt klart bäst. som inte fattar ett dugg
Tv-progran: desperate houswives
Skådespelare: jhonny depp
Kläder: olika
Idrottslag: öö inte vet jag heller.
Land: sverige! <3
Sajt på nätet: min blogg, lindas blogg, lunarstorm .
Sport: orientering, skytte
Dagens datum : 071124

ja de var svaren =) nu ska ni få veta vad jag svarade för, om några dagar, exakt 3 år sedan.

Jag heter: Isabelle Bergman
Jag brukar kallas: Isa
Födelsedag: 6 november
Stjärntecken: skorpion
Hårfärg: ljusblond
Ögonfärg: blå
Längd: 1 m 54 cm
Syskon: -------------------
Mina intressen: skidor
Djur jag har/vill ha: jag vill ha en hund
Roligast i skolan: bild
Tråkigast i skolan: matte, svenska
Jag är bra på: skriva, läsa, åka skidor
Jag vill bli bättre på: matte
Jag blir glad av: om jag fick en hund
Jag blir ledsen av: om jag gör illa mej lite
Jag är stolt över: min skiddräkt
En annan person som jag skulle vilja vara: karolina klüft
Om jag fick önska mej en sak så skulle jag önska mej: en livs levande hund
Jag vill sluta: allergisk mot häst
och börja: rida   (inte för att jag vill det nu då men)
Person jag skulle vilja ta med mej till en öde ö: Hanna f, susanna, johanna
Sak jag skulle ta med mej till en öde ö: hund, mitt hus, mat
I framtiden vill jag jobba som : fröken
Jag skulle vilja uppfinna: hundmaskin
Om jag vann tio miljoner skulle jag: köpa hund, leksaker, åka på resa
Så här tror jag att mitt liv ser ut om tio år: lång, heter isabelle
Det pinsammaste jag gjort: vet ej
Låt: I love rock'n'roll
Bok: kalle anka
Film: Tsatsiki
Musikgrupp: Bubbles
Artist: Britney spears
Djur: hund
Maträtt: pizza
Godis: dumle
Dryck: trockadero
Färg: turkos
Spel: spingo
Tv-progran: Hous Mouse 
Skådespelare: -----
Kläder: byxor, långärmad
Idrottslag: Timrå
Land: Sverige
Sajt på nätet: Disney
Sport: skidor, slalom
Dagens datum : 031129

kommentarer ○
jag: linda

HAHAHA, hundmaskin? x) värsta fet tillverkan av hundar eller? ;D haha, kul att läsa :D

2007-11-25 @ 17:47:32
jag: isabelle

=)

jag: bajamaja

du är inte så kort!!

2008-01-03 @ 00:14:07
hemsida: http://mauwja.blogg.se

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback