hellue

hej mina dagar sen jag skrev sist har varit jättekul =) även att jag är stenrik sen jag fyllde år nudå.
igår så var jag ju på drakstaden. Några veckor sen sist då. Nu har dom ju byggt om där, så det är inte lika bra nu. Mest gjort för bmx! :O Jag tycker det var bättre förut.. Sedan så tog jag bussen till navet, och därifrån dog jag bussen till birsta. Där mötte jag mamma, och vi gick och köpte present åt ellen. Också köpte jag en tröja på bikbok och ett linne på cubus. Sedan så gick vi till Ikea, och där köpte vi en jättestor gosig kudde som jag har på min säng! =D Efter det så gick vi tillbaka till birsta city igen, på mcdonalds. När jag satt och åt så ringde linda, och hon undrade om jag ville vara med henne och matte. Men jag kunde inte då, men när jag kom hem så. Så då åt mamma och jag klart och åkte hem. Men mamma for direkt iväg igen, för hon skulle på nåt möte. Jag hann bädda sängen och ge hunden mat, innan linda och matte kom. Då frös dom så mycket så då kom dom in. Linda slog visst på datorn, utan att jag märkte det. också hade linda och matte ett slagsmål, och jag filmade.. HAHAHHAHHAHA vad rolig matte var på ett ställe! =D=D linda satt och spelade det om och om igen flera ggr  hahha. sen stack dom hem. och sedan så fikade jag tror jag, åsså sov jag nog.
idag så har det varit skola igen då. så här har mitt schema sett ut; No, No, Svenska, Lunch, Matte, Tyska Matte. På mattelektionerna fick vi ha en annan lärare som hette pernilla, för bertil var på skolbion med alla killarna på hela skolan! allstå, det var killfritt på skolan efter 12. På tyskan, så var vi 5 stycken tjejer. Vi lekte nån lek =D hah , åsså nån annan sorts lek när man skulle skriva och uttala siffrorna 0-20 på tyska. Sedan så såg vi klart på filmen.
När jag kom hem så fikade jag. Sedan så gjorde jag väl nå mer, satt vid datorn, bädda sängen. Sedan åt mamma och jag middag, och efter det for vi hem till ellen. Av oss fick hon presentkort på cubus. vi åt tårta och fikade, och efter det så lekte jag med Jeff hela tiden. Sedan så for vi hem. men ska gå nu,

hejdå =)

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback