halloween + vänner <3

GRATTIS JOHANNA I EFTER SKOTT!!! <3<3<3 3 november :) 

iaf så hade jag halloweenparty igår! :D dom som kom var; madde,moa,totta,linda,karro,sussa och hanna =) asså shit vad kul vi hade! =D dom kom klockan sex, och då så öppnade jag paketen först. Sedan så åt vi tacos, och dryga på lite ;) efter det , så gick vi upp i skogen på en frågeslinga! =) (jag hade satt upp frågorna på dagen). Först vare vissa som var skiträdd och inte ville gå upp dit, men dom gjorde det ändå. Jag hade satt reflexer vid varje fråga för att dom skulle se frågorna. Asså, dom hade ficklampor med sej. Så vi gick den där slingan, och tottas spindelnät fastnade överallt :D haha. Men när vi var färdig och kom ut på gatan igen, så kom jag på att jag måste ta in frågorna för att veta rätta svaren. Så då gick jag och linda upp i skogen igen och hämtade dom, och dom andra gick ner till mitt hus. När vi var färdig, och gick hem, så hade dom andra gömt sej för oss. hah, gissa vad vi gjorde dårå? =D såklart, så gick vi in och låste ut dom ;D haha åsså börja vi dunka crazy frog på högsta volymen =D=D=D hhahaha och hade värsta partyt! och dom andra stackarna fick inte komma in ! :D haha. Men tillslut så släppte vi in dom.. Och då börja vi dunka skräckmusik istället ;) Men iaf så hjälpte linda mej att duka fram tallrikar och bestick till tårtan, medans jag rättade svaren till frågesporten (förlåt linda att jag inte hann säga tack för hjälpen men jag hoppas du läser detta). iaf så hade karro,sussa,hanna och moa 4/5 poäng. så då vart det utslagsfrågor. haha dom vart ganska bra =) iaf så fick karro 4/4 poäng då, och vann helt enkelt. Hon vann en marabou daim! <3 lyylllooo. fast jag kunde inte vinna men ändå. Också delade jag ut lappar till alla där dom skulle rösta på vem som hade bästa utklädnad. Då vann karro också. Så hon fick en 70% chokladkaka ocksåå! då vart dom andra ganska avundsjuk.
aja. sen kom hannas mamma och skulle hämta hanna, för hon var tvungen att åka hem tidigt för att hon skulle tävla idag. När hon hade åkt så gick vi andra på Bus eller Godis! =D kuligtkuligt! =) vi gick till några stycken.. åsså var det en gubbe som öppnade dörren litegrann, och vi ba; BUS ELLE GODIS? åsså sa han; Nej. och då stängde han dörren och låste :O då kastade linda iväg hundbenet på andra sidan tomten.
Sedan så gick vi hem till mej igen, och alla satt sej i soffan, och jag hällde upp godiset i en skål. Och, då.... :|  startade vi skräckfilmen!!! :| :| NI MÅSTE SE DEN!!! MEN GLÖM INTE ATT LÅSA DÖRREN INNAAAANN!!!!! DEN HETER THEM!!!
du måste bara se den :| asså den var skitläskig från början! asså jag vågar itne berätta vad den handlar om.. ni måste se den iallafall. aja , linda såg kanske en kvart, sedan gömde hon sej under sin jacka och lyssnade på mp3. Och moa och madde höll på med mobilerna hela tiden, jag tror inte ´dom såg nånting. Jag lyssnade på mp3 och såg på filmen och sjöng samtidigt, det kändes bättre tyckte jag. asså tillochmed susanna tyckte den var läskig! :| hon som tycker att typ inget är läskigt!!! hon och totta tittade typ hela tiden tror jag. asså gud vad alla skrek ibland! spc från början när det kom nåt skit på fönstret OCH NÄR DET SATT NÅGON BAKOM HENNE I BILEN OCH STRÖÖP HENNE!! asså då skrek vi! men se filmen!
aja. sen var filmen slut och om typ 20 min skulle dom åka hem. så då lekte vi lite Pelle, haha det är en lek som totta och sussa har lärt oss. Sedan så kom allas föräldrar och hämtade dom. jag tror alla var skittrött iaf. jag var det! men innan jag gick och borstade tänderna så kolla jag igenom mina presenter =) ska jag säga vad jag fick? aa det gör jag. jag fick ; boken Den Äldste, halsband, godispengar, tavla av linda, presentkort på six, halsband, armband, nagellack, mugg med marilyn (vet inte hur hon stavas) på, typ nån mobl/mp3 väska,  2 deadem. =)

Det var iallafall skitakul igår, och ja älskar er alla =) ha en bra dag, hejdå! =D


kommentarer ○
jag: linus

Ni verkar ha haft de bra!

2007-11-04 @ 17:29:41
jag: isabelle

jaaaa =D

jag: linda henriksson

det var läskigaste festen :D:D varsågod för hjälpen issa! haha, bästa bästa bästa! Jag älskar dej också :D

2007-11-05 @ 20:22:54

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback