FYLLER ÅR IDAAAG!!!!!

jag fyller år idag visste du det? =D  DET ÄR kuL ! =D =D =D =D =D =D =D GAAAAH NU ÄR JAG RIIIIIK =) du ska bara veta :) iaf så här har min födelsedag sett ut hittills ;)  ;

hade sovmorgon till klockan 7.30, när mamma och pappa kom och sjöng för mej (tyvärr kan inte min hund lizzy sjunga men hon kom iaf och skulle leka med mej med sin leksak). och då fick jag presenteeer!! :D PENGAR PENGAR PENGAR =D kanske man inte ska skriva det i bloggen? :O men jag gör det ändå ;) måste bara få säga det  :) och sedan skulle jag kliva upp då. Mamma hade gjort iordning fika, så då fikade vi. Sedan så gjorde jag mej klar för skolan också gick jag och mötte linda vid hästarna. Då gick vi som vanligt till skolan (vi har faktist aldrig skippat den) och då skulle jag på nån elevskyddsombudsgrej. Vi skulle sammanställa svaren som alla sjuor hade svarat på i nåt himla häfte. Det var jobbigt! vi var fyra stycken.. aja, sedan var vi klar och min tyska lektion hade inte slutat än, så då gick jag dit. då berättade nån för ingela att jag fyllde år, så då sjöng alla för mej. (a) sedan så slutade vi, och jag började gå hem. fast först gick jag in på lidl och köpte en chokladkaka (: sedan så fortsatte jag hemåt. nu när jag har varit hemma en timme snart, så har jag städat och lyssnat på musik. Och senare kommer det ju gäster! ska väl fortsätta städa nu.. fast ja tycker det är rätt klart så måste jag fortsätta.. ni får gärna slå en pling =D

hejdå gott folk =)

kommentarer ○
jag: Alex

Grattis :)

jag: Linda

Grattis hoppas du får en bra dag

2007-11-06 @ 11:57:52
hemsida: http://lindaahlin.blogg.se
jag: linda henriksson

GRATTIS! Issa, nu är du en stor tonåring;);D

2007-11-07 @ 16:11:28
jag: linus

grattis =)

2007-11-08 @ 15:39:22

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback