en träning utan att träna

somsagt, jag ska på träningen snart, skidor. Men jag ska inte träna, utan jag ska vara stugvärd med mamma. Jag har ju slutat med skidor.. astma. iaf så kommer jag träffa katta då =) och dom har gjort upp spår också! det trodde jag inte att det gick redan. Men dom är säkert inge bra. Också är det skitmånga som har slutat.. tråkigt tycker jag. + att katta ska sluta i orientering! =| det vill jag inteeee! =( men hon tycker det har blivit tråkigt..

förresten, kolla på hela den här filmen ; http://www.youtube.com/watch?v=Ubn-zkURLe8&feature=related


kommentarer ○
jag: Katta x)

Jag såg dig aldrig på träningen :/ visst äre kult att jag har slutat med tråk orientering? :P

2007-11-24 @ 22:24:18
jag: isabelle

nää, jag var aldrig dääär.. DET ÄR SÄMST ATT DU HAR SLUTAT


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback