asså jag fattar inte

varför folk snackar skit? Det finns väl roligare saker att prata om? Som får en på gott humör? dom som snackar skit är så himla sämst! tro inte att det ni säger kommer ingen annan höra, nån gång kommer det fram. hallå, alla skulle ju må bättre av att man inte pratar så. fattar ni inte? tänk till då. du skulle må bättre av det. "tänk om det fanns en karamell, som gjorde alla snäll. Och om man tar en bit, så slutar man snacka skit" så stog det på tavlan en gång på so:n, jag tror det måste ha varit en elev som har skrivit det. hallå, jag fattar inte vad det är för ställe vi lever i.



och jag älskar snön. skulle aldrig snacka skit om den. eller jo kanske, om jag blive kall pga snö, typ annat som snön har fått mej må dåligt? Då kan man säga typ; palla snööö! det är så kallt och man blir blööt.
Ja, hur ska man förklara det då? om man har blivit kall och blöt. Man snackar ju skit om snön då! Det går liksom inte att komma undan! Tänk, om du vore snö, och alla pratade illa om dej. Hur skulle du må då? Du är ju liksom tvungen att komma, så fort det blir minusgrader. Regelbundet, liksom! men då, när du måste komma tillslut, så börjar alla prata illa om dej. Vissa kanske inte gör det, men ändå. Hur skulle du känna då? Och du kan inte komma undan? Att du måste stå ut med att vara där och vissa pratar illa om dej och du bara får ligga ner på backen och titta på? äsch, vad babblar jag om..
bajs

jag har nåt prov/test på tekniken imorgon. Svårt är det, för man vet knappt vad man ska träna in i skallen. Också har man ett helt häfte, så man får liksom träna in allt som står i det.
även att jag har äte jättemycket godisar idag. Måste sluta med det på vardagar.. innan jag får hål i tänderna menar jag. Men det kanske jag redan har..
iallafall så tror jag att jag ska gå och fika något nu och sätta mej vid teven. Får väl se hur det går på tekniken imorgon.. lycka till, till mej själv, hejdå!

kommentarer ○
jag: ollisbollis

jag hatar skitsnack. :/

Tack för kommentaren, jagvet, videon är bääst :D, ha en bra dag ! :)


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback