9 maj 2007

Musikalen gick ju asbra. Det var en vecka sen nu, och idag fick vi fika på musiken avv Sibylle för hon tyckte vi var så bra :) Hoppas alla andra tyckte det också. Men typ 90% som har sett den har sagt att den var kul, dom andra har väl inte sagt nåt alls. Jag var lärare. aja, palla prata om det nu. Jag har gjort det i åratal, man har tänkt på den hela tiden.  Nu vill jag lägga den bakom mej fast det var kul.

Skolan.

Vi ska på klassresa till Boda Borg på måndag. Där ska vi gå på måndag, sova över, och gå på tisdag igen. Sedan far vi hem. Plus att vi har beställt att en tant ska skrämma oss på kvällen. hur kan man beställa att man ska bli rädd? jo vi kan allt i vår klass. Om vi jobbar ihop kan vi göra nästan precis vad som helst.  ni förstår säkert.


Ingen rubrik.


Just nu skriver jag en låt. sudd sudd, skriv skriv.

En del saker har jag märkt. Jag vill skriva en låt om livet. Om vad som är bra och vad som är bad.

Jag trodde du var as schysst. Det var du också.

Jag trodde aldrig jag skulle gilla det. men det gjorde jag visst.

Jag trodde det var slutet. men det var bara början


kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback