28 maj 2007

elevens val idag då. från min klass gick jag, hanna f, susanna, linda, hanna m, robin, linus och andré till Tysktorpet. hahaaahhahahhahahah Tysktorpeden. :) näjdå, det är fint där. iaf när det är soligt. x) men det var kul :D jag var mest med hanna f susanna och alexandra i femman. sedan skulle vi göra någon lek ,den var också kul :D man skulle vara två å två. och leda varandra runt i en cirkel. den ena styr den andra genom att hålla händerna på dens axlar åsså gick man. den ena blundar glömde jag säga. jag var med alexandra. när jag skulle blunda så gick vi runt då. och helt plötsligt börja alle att springa! :O jag vart rädd så jag skrek x)





hatar dehära. det känns så piss. pissigt. vrf vrf vrf. jag bara undra.

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback