27 maj 2007

idag är det morsdag. jag ska till farmor nu å förmiddagen sedan så vet jag inte. igår var det sista polar, jag gick med karro, totta, sophie och linda. totta och sophie vann inte karioken, dåligt va? dte var dåligt att dom hade två dansgolv. det är bättre så som dom brukar ha.















du är så falsk. du som ska vara så snäll. och du gör sådär ändå. tänk dej för. men det kan du inte. du bara viskar. och får folk att må dåligt. snart bli du själva djävulen också. tänk dej för. men det kan du inte.




UPPTADERING KL. 17,45

Först åkte vi till farmor. och fikade där. sedan for vi till farfar. och höll på där. jag lekte för det mesta med lizzy x) sedan for mamma å jag hem, lr först så for vi på lidl och sen hem. och nu är jag här :P jag vill skejta, men jag har skickat ett sms till linda men hon svarar inte. jag vet ju vrf, hon har ju inga pengar. jag tror hon har sett det. fast ändå inte, då skulle hon väl ringa? jag ringer henne nu. piiip piiiiip piiiip piiiiip piiiip piiip . ingen svarar . jag ringet henne på moblen dåe.  piiiiiip piip piiiiiip piiiip piiiip piiiip pip. -välkommen till telia mobilsvar. *la på luren.

hejhej linda kan du aldrig ha med dej TELEFON?! jag bliiiiiiiirrrrrrrr HYSTERISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! närå. :) jag blir mjuk som ett moln. nää mjuk som en mjukglass. nää jag vill inte frysa. blabla.
jag vill ju skejta :'( ringer igen. piiiiiip piiip + flera tusen till. inget svar. dom är väl borta nån stans. eller så sitter hon bara där och skiter och struntar i telefonen! :o guuuuuuuuuud vad länge linda skiter :o jag måste ju fråga henne imorron på skolan hur länge hon satt där egentligen. x) hanna f har kommit hem från haaaaaaajk :D undra hur det var där. dom fick sova under pressening, cooooooooooooolt :)


hejdå!

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback