19 maj 2007

Skittrött. Har kommit hem från Bike´n fly. Vi åkte dit på torsdagen och skulle vara där klockan 4. Då började vi sätta upp tältet och så. Sedan var det fika. Emma kom med våra kläder vi skulle ha på oss när vi cyklade :D dom hade sytt på blommor på hjälmarna, och sytt lixom grönt tyg som vi skulle ha på oss. aja, kl. 18,00 var det första start. Jag, linda, janine och emma, sk. Flower puff pinglorna skulle åka dådå. så vi ställde upp oss vi starten. Banan var jätte jobbig. men det kula var statiornerna. Jag tyckte det var kulast när man skulle ta varsin takränna och försöka få en boll att rulla så långt som möjligt. Vi hade Cykeldoktorerna hack i häl hela tiden. Men dom kom om oss på sista stationen när man skulle lukta i en massa flaskor. När vi skulle lukta på sista flaskan så lukta linda först. Då tröck hon upp hela flaskan i näsan och skrek - BAJS! det stank ju därinne! xD Vi kom iaf imål som tvåa, vi var ju dom yngsta där också :P Gissa hur lång banan var? den var typ 25 kilometer. visst låter det mkt? :P jag skrev det för det låter mindre med 2.5 mil. x)
Nästa dag for vi och bowla ;p OM jag hade hunnit kasta kulan lika många ggr som dom andra hade jag vunnit. men linda hann kasta en gång mer än mej så hon vann. ANNARS hade jag vunnit :) hahahahahahah x)
Det var innebandycup på kvällen, jag och emma var itne med. Men Linda och janine var med. Linda vart less och hoppade av. Men janines lag vann hela cupen :D Idag var det prisutdelning och FLOWER PUFF PINGLORNA VANN PRISET I BÄSTA UTKLÄDNAD :D så vi fick varsin godispåse. med persikor. :)

kommentarer ○
jag: linda henriksson

gaaaaaaaaaah, KO DYNGA :|:D

2007-05-21 @ 15:53:32

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback