13 maj 2007

Egentligen skulle jag tävla idag. Men det vart inte så för jag har haft ont i halsen, men inte nu längre. nu är jag typ bara snorig. Jag vill inte bli dödssjuk till boda x) åååååå, den låten har jag fastnat på! jag spelar den hela tiden på gitarren så jag får ont i fingrarna, jag är beroende av den låten! :o den är så fin. balladen om herr Fredrik Åkare & den söta fröken Cecilia Lind. Den ska Hanna modig totta granlund och ag sjunga på skolavslutningen, om vi inte ändrar oss. imorn ska vi på klassresa :D wiiiiiie, :D:D men snart är det över! :/
 
palla.



JAG OCH LINDA KAN ÅKA SKATEBOARD :D:D:D:D;D guuh, vad kul det är :) jag kan svänga också :)  vad kul det blir när linda får en egen :D Då kan vi åka runt lite överallt och bara stajla xD haha, närå, vi ska ha kul :)

på boda borg ska jag sova i samma rum som totta och hanna. åsså ska jag gå runt där med; hanna f, sussa, karro och linda :)

kl. 16 ska jag vara på skidavslutning uppe på timrå sok. jag kmr inte får ngt pris, för jag har inte tävlat ett dugg i år. förresten har jag slutat i skidor för jag har astma så jag kan inte andas när jag åker. irreterande.

HEJDÅ

kommentarer ○
jag: linda

VI ÄR BÄST PÅ SK8 :D

2007-05-13 @ 20:28:44

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback