12 mars 2007

sju års otur, eller?

min "discokula" hade tappat två små såna där speglar, och en av dom gick sönder. Nu är jag less på den dära discokulan, nu vill jag ha bort den.
en sak som jag stör mej på är att alla vill vara som dom andra, ingen kan vara sej själv oc hdet gör bara livet ännu tråkigare. våga vara annorlunda! det är vad våran värld behöver tänka på för att vi ska leva lyckligare. inte för att jag är någon livexpert. nu skriver jag bara. bryr mej inte om vad jag skriver. tar inte bort någonting. om du kommer och klagar på vad jag skriver så läs inte. det är ju bra att inte vara som alla andra. inte göra som alla andra. inte se ut som alla andra. inte klä sig som alla andra. osv..

jag tycker att det är kul att vara med sånna som är sig själva, och inte tänker på att dom kanske gör bort sig. dom är så rolig.. nu är jag för det mesta svartvit. försöker jobba på att bli färgglad. leva i nuet, även om det kasnke inte är så bra alla gånger. vi får se hur det går.

bye!


kommentarer ○
jag: Anonym

svartvit? no way babe. du är som en färgklick i mitt liv :D:D (poetiskt, stolt):)


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback