läger!

nu ska jag gå och fika och göra mej klar, sedan tänkte jag packa lite å ringa till linda! för sen ska vi skejta :D vi ska liksom lära oss trick! vi har lärt oss litegrann ju, lixom vi kommer bli bäst. också ska vi till drakstaden någon dag och åka där. åsså ska vi välja drakstaden på idrotten på mariedal! :D hahahhah , men asså jag vill bli värsta bäst och kunna göra trix å bromsa och allt dedär. åsså en såndär only eller var linda nu sa att det hette. asså jag kan ju göra det i slowhmoshon (inte vet jag hur man stavar till det) men jag ska lära mej att göra det fort också! iaf så är jag hungrig nu så jag ska gå å fika fil å flingor!


HEJDÅ

kommentarer ○
jag: linda henriksson

en OLLIE ;D haha, ja i slowmotion (kan inte hlr stava till de) är ju iaf en början!


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback