8 juni 2007

det hände! men det kom inte en enda tår! :o asså jag pratar om skolavslutningen.
dom förra sexorna (inte vi) kom och kollade på brännbollen igår. dom sa att det sög på mariedal. att lagga är mkt mkt mkt bättre. för på mariedal får man inte ens rast. bara så att man kan hämta böckerna.
iaf så förlorade vi mot lärarna med 20 poäng. men det var bara för rolfs enhands lyror. han tog ju typ 6 st, och det blir 25 poäng. men han inte var där skulle vi ha vunnit. vi är den första klassen i historien som inte svor under spelet. haha , det var ju bäst innan vi började spela. då stog lärarna och dansade och sjöng för resten av skolan. och vi i våran klass äger ju! så vi sprang precis framför dom, och dansade förbi flera gånger! :d
GISSA VAD JAG FICK AV ALEXANDRA? jag fick hennes skateboaaaaard :d hon hade en annan hemma, och hon orkade inte ha med sej den hem för hon cyklade. så då fick jag den :) så nu har jag två brädor. min första heter  Pelle bräda.

vi går aldrig mer på laggarbergs skola. det kan inte vara sant. men nu har vi ju sommarlov! :d
jag tror jag ska fara över till vävland med cykeln snart. x) om det är nån där..  jag tror jag pratar med nån först.


HEJDÅÅÅÅ

kommentarer ○
jag: linda henriksson

vad ska dem brädan heta då ?:D

2007-06-08 @ 10:45:01

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback