4 juni 2007

asså det har varit värsta bäst.  i fredags tältade vi med klassen, det var ju kul :) vi sov i ett militärtält så vi hade en eld inuti. då var det folk som fick sitta eldvakt. sen skulle bubbas och linda vakta, åsså somna bubbas. då tänkte linda att det var likabra tt hon sov också. hon trodde ju att elden inte skulle slockna! men det var flera utav oss som hade vaknat och höll på att frysa ihjäl TACK VARE DOM! xD men skitsamma :) vi for hem på morgon på lördagen, åsså gick jag på bio med therese vid klockan 2. Pirates of the caibbean 3. den var ju bra, men inte lika bra som ettan. senare på kvällen så åt vi. sen avr jag ute och cykla med linda. först var vi rnut i vävlansd, sedan edsgården. sen for vi ner på ok och köpte godis. jag trodde att vi skulle bli dödade av nåra. haha :d
sedan for vi hem.
på söndagen, igår, så var jag med karrå. vi hade vattenkrig :d även att vi bara stog framför varandra och sprutade i ansiktet tills den andra flyr! xd haha. lizzy fyllde 2 igår! :)
idag så var det den sista vanliga skoldagen på laggarberg. hanna modig och jag kanske kommer med i tidningen :D  för när vi skulle bära ut djuren till rovdjursstigen så var sundsvallans självaste Torbjörn där :D han knäppt 2 kort. vi var med på 1. så vi får hoppas att dom väljer kortet som vi var med på :) vi fick glass också , och chips, godis, dricka och festis som blev över sedan tältningen. så man blev mätt, för man hade ju ätit mkt lunch också. jag råkade ta jättemycket potatismos! jag höll på å spy. men det gjorde jag inte. (;
efter skolan så for jag ju hem. mamma å jag for in till stan och jag klippte mej. nu har jag snelugg. :) jag är iaf nöjd.
asså jag äger. jag äger så stort. jag är ju helt klart så bra. japp, jag är bäst. jaaaao. TJENARE! jag är beroende av TJENARE! :)
VET NI VET NIE?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?! JAG KAN STEGRA MED CYKELN :D:D:D JAG KLARADE DET TYP FEM GGR IGÅR :D:D:D:D:D:D::D:D VISST ÄR JAG BÄST?!?! ERKÄNN! :D:D haha jag äger :)



asså livet är mkt roligare nu. när man är helt sej själv. för då äger allt! lixom, ingen kan trycka ner mej förvad jag tycker. jag tycker vad jag tycker. assä det här äger. :d


vi log föräldrarna på brännboll. med några poäng bara. men jag tror inte vi slår lärarna. för dom har erfarenhet, men det hade inte så många föräldrar. haha, guud vad schysst jag är. förlåt.

SKOLAVSLUTNING :|
asså allvarligt. jag vill inte sluta på lagga. det är världens bästa skola och slår allt och alla. det är värsta fint där. bäst! japp, bäst.

asså det känns evigheter sen jag träffade wallan. jag måste börja kalla henne wallan, för dom andra tjatar om att jag inte ska säga johanna. WALLAN!
det var typ 2 veckor sedan, för hon kom inte på träningen i torsdags. vet inte varför! men hennes klass, asså killarna och dom UNDERBARA TJEJERNA ; wallan, johanna b, madde, claudia. , har varit på klassresa. dom for till svågadalen. dit ville jag också åka på klassresa! vi hade med det i röstningen. men den fick inte precis så många röster. vi for ju till bodaborg istället. det har jag berättat.

jag har gjort en låt om linda. kolla i hennes gästbok så få ni se den. asså på maattelektionen så gick jag runt och sjöng om allt som hände. olliiver, å paatriik kraaaamaas, kraaammas!
haha dom gjorde inte det, men man kunde tro det. dom lekte och tog nåt himla stryptag på varandra.
varje låt som jag gör har samma melodiö.

förresten! jag ritade en boild på våran klass idag på skolan. hela klassen fick vara med, + kent! :D han svävade på ett moln och hade jättestora muskler. x) på beställning, av kent själv asså. :)

jag tror jag ska sluta skriva snart. jag vill bara prata. prata prata prata. babbala. jag är en pratkvarn just nu. babbel babbel babbel. hahahhahaha! vad gör du? jag pratar.

vi ska på järvzoo imorron på skolan. vi far till skolan vanlig tid, och kommer hem ungerfär vid 17.30. ´modig och ellen följer inte med för dom kan missa matchen på kvällen.

asså vad heter du egentligen? skriv det i kommenter. för man kan baara se hur många som är inne och läser min blogg, man kan inte se vem ju! jag vill ju veta vem som läser mitt liv! :d det kanske är gud. tänk om han läste det här. tänk om gud kan läsa. det borde han kunna. men jag tror inte han har internet.


jag sticker nuja!

HEJDÅ!!!!

kommentarer ○
jag: gud

ja, jag kan läsa!

2007-06-06 @ 17:35:30

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback