26 juni 2007

jag känner mig tvungen att skriva! jag har ju inte skrivit sen förra veckan. men det finns en orsak bakom det hela. jag har varit på ett midsommarläger. eller, midsommarkonferans. men det var kul, för jag gick inte på dom där konferanserna, för jag gick på barnmöterna istälet! dom var ju mkt roligare. man fick ju leka ibland, åsså fick man chokladbollar på slutet. åsså själva möterna också då.. jag skulle inte ha badat i ån! nu är jag alldeles snorig! iaf, det hade varit två stora mysterium där.eller nää, tre! Det första var att; Första natten där, så hade det varit några där som kallade sej för QNAS! Quality Nighttime isdfhnsif Service. asså vi fick värsta målingen och en tecking på någon gubbe. åsså lämnade dom ett sånt där kort med telefon nummer och hemsida å allt, så jag ringde det där numret! då kom vi till nån jonte eller vad han hette. han sa att det måste ha varit någon av hans kompisar som varit där. han var ju inte ens i stan. sen kom vi inte längrre med det där mysteriet.
Det andravar; haha inte så värst stort mysterium men ändå; jag lånade ut min vattenpickadoll till joel, som hade den hela kvällen ! när jag skulle gå och kolla så han inte hade haft sönder den så hade linnea den! sedan hade nå småbarn den! och sen elias och den andra vert jag inte vad han hette! då hade dom sprungit och gömt den! :O:O min lilla vattenpistol :( stackars den.. så den hade varit ensam jättelänge.. dagen efteråt kom olivia och sa att den låg i en städskrubb! :O:O MIN STACKARS VATTENPISTOL HADE LEGAT I EN STÄDSKRUBB UNDER HELA NATTEN!!!! x) haha . men då var detta mysterium löst. det tredja var; SISTA NATTEN, när vi gick in på våra rum och skulle byta om eller nåt, så var min sovsäck borta! och lindas täcke! aaaaaaaaah! linda brydde sig inte ett dugg typ, hon bara, jaha.. jag vart ju helt vild :O haha närå x) men jag undrade ju vart dom hade tagit vägen! iaf så gick vi ut, och linda brydde sig inte så mkt om att dom var borta, medans jag trodde att dom hade legat ute och fryst ihjäl. men efter ett tag gick linda jag å ludde in till emelie och hilda och då var vi där ett tag med. och vi lyssnade genom dörren och tog bort papperet i nyckelhålet för att se vad dom andra gjorde i det andra rummet! haha :D det var ju kul x) åsså stoppade jag en penna genom hålet, men jag vet inte om dom såg det eller inte.. ojdå, nu kom jag av mej med täckerna. iaf så hade dom legat i en annan städskrubb i det huset, fast lindas täcke och min sovsäck låg i dom andras rum. så då var det mysteriet löst också.
iaf så gick vi ut och satt oss vid elden. och alla ville gå å lägga sig utom jag linda och ludde! föär där satt vi vid elden och undrade vart alla tog vägen.. iaf så hade inte joel gått å lagt sig än. först tänkte vi 4 gå å busplinga nånstans, men det gjorde vi inte för det var taskigt. så då körde vi kniven :D kniven är ju så roligt! :) särskilt nu när jag har lärt mej och linda att kasta den också! men jag förlorade först.. x) sedan gick vi å somnade. då var klockan typ halv 4, och vi blev väckt klockan 9. :o haha men det visste vi ändå x)
iaf så igår så  var jag med johanna, och vi gick bort till fagervik! jag har blossor på mina fötter nu :(
idag ska jag vara med totta å linda, ska försöka få tag på dom nu..

HEJDÅ!

kommentarer ○
jag: linda henriksson

eeey , vadå "lite" galen när sovsäcken dn var borta? Du trodde ju seriöst att dom hade slängt den i ån ;D

jag: isabelle bergman

haha, gud vad jag är bra på att öö, spela? x)

2007-07-02 @ 21:06:35
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback