19 juni 2007

detta skriver jag nu bara för att jag har så tråkigt. att jag måste vänta ända till klockan fyra tills jag ska göra något som är bestämt. för då ska lizzy till vetrinären och vetrinären ska kolla på hennes ögon. för det verkar vara något fel på dom. det rinner något ur dom. nej, hon gråter inte. men hon kanske har ögoninfektion. stackare..
en sak ska jag säga er. nu har jag en ny säng. tyvärr har jag inte anordnat någon uppvisning för detta ännu, men det kommer aldrig bli det heller. nu är det så luftigt inne på mitt rum. men det är inte klart än. vi ska tapetsera om, också ska vi köpa ett nytt skrivbord. vi hade tänkt att köpa ett likadant som vi har inne i rummet, fast måla det vitt. vi slängde ut lizzys fåtölj igår också. ännu mer stackare. men en fördel för henne är att hon kan väcka mig på morgonen. fast inte en fördel för mig då. men hon har stått framför sängen flera gånger och jag har sett hennes tankar om att hoppa upp och lägga sig. men hon har inte gjort det än iallafall. vi får väl se. hon kommer säkert göra det en dag den där bajsplutten. en annan sak som jag vill säga är, inget som jag kommer på.

oh no, shiiiit. bajs. skit. piss. fis. prutt! vad pissigt!

asså det är så dramatiskt. så dåligt dramatiskt, asså sämst. att det kan bli såhär. förstår inte det. jag som har jobbat så hårt, åsså blir det ¨såhär. det kommer aldirg att funka.
vrf vrf vrf vrf vrf vrf vrf vrf vrf vrf?
ska gå nu

HEJDÅ

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback