18 juni 2007

idag vaknade jag klockan 10 av att telefonen ringde. det var farfar. sedan så klädde jag på mej och fikade och sådär. vid klockan 12 skulle jag och mamma fara in till stan och hämta pappa på jobbet. då for vi in till polisen! Jag rånade ju en bank igår, och mamma å pappa anmälde mej. :)
närå, mamma å jag skulle skaffa pass ifall vi ska utomlands. pappa har ett redan, men båda föräldrarna måste skriva på om att jag ska få ett pass.
när vi hade varit hos polisen for vi å lämnade pappa på hans jobb igen. då for mamma och jag in på birsta city. då köpte jag en handväska åsså köpte jag en bikini idag också.
aja. när vi om hem var klockan typ tre. då fikade vi. sedan gick jag ner till linda och hämtade packlistan. och gick hem igen. och då efter en stund så åt vi. jag åt korv å bröd, å mamma och pappa åt spagetti och köttfärssås. sedan har jag inte gjort så mkt. suttit vid datorn. men nu ska jag ut med lizzy, sen på skytte.

hejdå!

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback