16 juni 2007

idag var ju jag med karrå och hennes syrra och deras pappa på dragracing. det var tråkigt. det var kallt. åsså fick man ont i öronen x) men det skulle vara roligt att köra. :P hahhahahha
jag vill hitta på nåt. men det är snart mat. vi ska äta tacos :) det var jättelänge sedan! jag älskar jordgubbar

det ligegr en bajspåse på mitt skrivbord. asså jag har ju hund. lille lizzy x) :)::;):):):):):)
asså det är kult att blogga när man har mkt att skriva, men jag har inte så mkt att skriva idag. det har jag aldrig. okej, jag ska försöka att inte prata om att jag inte har något att skriva.
iaf så kokm karrå och hämta mej vid halv elva imorse. då for vi iväg på det där. åsså köpte jag sockervadd där, så jag vart alldeles kladdig i ansiktet och på händerna, och jag fick värsta överdrivet skitamkt! det vart så mkt att det vart äckligt. åsså köpte jag korv. och en godisrem. x) det var barn som fick tävla också. dom körde inge fort.
bär vi först kom dit, så gick vi på den ena sidan av banan och tänkte sätta oss. men där kunde inte mathila se något så vi fick gå på andra sidan och sätta oss istället. det var lixom en jättestor jordhög som dom hade gjort så man kunde sitta där. så vi ställde två stolar där och satte oss. jag fick en stol för mej själv, men karro och mathila delade och deras pappa stog. men en liten stund satt karro i mitt knä.
undra vad alla andra har gjort idag? jag måste hämta min packlista hos linda.

imorgon ska jag fara och prova skytte- orientering. :P undra hur det ä? tänk om det är kul. hoppas det då. men jag vill inte börja ändå. :)
nu är jag bannemej hungrig. maten är väl klar snart. ;)
aja , ska kila.

HEJDÅ!

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback