15 juni 2007

haha Bajslinda nu ska du minsann få något att läsa.

hon sa att jag inte hade skrivit på aslänge. på tre dagar. jagh ar varit inne jätte ofta men inte skrivit. för jag har bara kollat runt lite sådär. yeeeeah. bara så ni vet så ska jag på lääääger med liiinda! :D LINDA JAG HAR ANMÄLT MEJ NUUUE! haha. men jag glömde min najs och urin packlista hos linda.. linda låste in sin kiss bajs prutt och fis packlista så jag inte kunde skriva bajs på den.. :(
jag gjorde en skitcool frisyr på linda! den vart värsta snygg :) hon hade en tofs längst fram på huvudet. en längst bak på huvudet. och två på sidan. åsså fick lite hår hänga kvar där bak :) sedan skulle hon göra någon konstig barbie frisyr på mej! :oooo haha. först satt hon upp allt håret i en tofs längst upp på huvudet. sedan gjorde hon fyra flätor utav det håret. sedan skulle hon sätta nå t himla rosa deadem med bollar på mitt huvud. och sedan någon rosett som höll upp luggen. jag protesterade stort x) då vart hon lite småsur tro jag , och tog ut ALLTIHOP! så gjorde hon om. haha! då fick jag två flätor på vardera sida x) haha! så när jag hoppade så flög dom upp och ner :D
igår var det tj-OL kaveln! det är en stafett åsså orienterar ma. i mitt lag var det sofie, jag och helene. vi kom 6a. men dom lottade priserna. men  vi fick pris ändå, vi fick kaffekoppar. asså en kaffekopp var. jag tog en blå som jag gav till pappa! :) asså det var ett lag där som hette POWERPUFFPINGLORNA! härmapor! men dom hade prinsesskronor och nå rosa kläder. härmapor med namnet. ;ooooooooooo

haha

asså jag vill skriva en bajslång blogg! asså en sån som är riktigt diarrélång! :) en långlångkång. den ska vara längre en lindas bloggböcker! japp, då får jag skriva mkt :) jag ska skriva mkt nudå. jag ska skriva ända tills jag har skrivit riktigt mkt diarrélångt.
japp. igår då. vad gjorde jag då? jo jag försökte gör aså gott jag kunde för att få tiden att gå tills kvällen. det regnade ju bara hela dagen. man skulle klä ut sej på stafetten också! vi på timrå sok skulle ha förkläde, sånt där grejs som man har på huvudet, åsså hade jag en pannlapp. plus en nummerlapp. åsså regnade det ju när man sprang! me ndet var skönt. för då vart man ju inte så himla varm som man brukar bli.
nu säger mamma att jag ska klippa tassarna på lizzy. det tycker jag faktiskt om att göra, för man blir nöjd efteråt. åsså blir det skönare för bajsplutten. asså jag har redigerat en såndär ramsa; lissanpissanpö, bodde på en ö. ön börja brinna, alla börja springa. utom lissanpissanpö, för hon hade vingar!
hon är ju en liten ängel ju.
jag ska skrivaaaaaa. jag ska vara med karro imorron, åsså ska vi gå på bio på kvällen. v iska se spiderman 3,
nej vi ska inte på bio! vi ändrade oss. vi sak bara vara med varandra. åsså ska jag ta med mej badkläder för att vi ska kunna bada.
asså jag har ganska stökigt på mitt rum. nää inte så jättestökigt. men lite iaf. jag får snart hem mdrassen till miin nya säng. så dår får jag en ny säng att sov i (a) haha.......
nu äter jag en pinnglass. den är gul längst ner, åsså brun längst upp. det här inlägget blir inte längre än lindas böcker.. :/ jag so vill skriva så där himlans långt.. :/ vart får hon allt ifrån? asså hon baras kriver och skriver. och jag då, jag får lixom tänka jättelänge innan jag kan skriva något. asså snart börjar psycho. eller var det psych? jag kommer inte ihåg. men det är ett bra program iaf! det är roligt x) det handlar om en kille som låtsas att han kan se saker , om mord å sånt där. men han bara luras! :d haha, vad lättroad jag är :)
asså ag kommer inte rpå något. min bajs och urinlista är ju hos bajslinda.. då kan jag ju inte pcka.. men det är lite långt att packa , asså vad skriver jag? jag menar att det är lite för tidigt att börja packa nu. det är ju en vecka kvar. du ser ut som nån himla zebra. lalla. du ser ut som dej själv. lallla. du ser helt normal ut. lallla. alla sser ju ut som en själv. lallallalalallalalalaalalla.
jag ska kanske utomlands, kanske gbg, kanske norge. asså om vi ska til norge så ska vi hälsa på pappas kompis som han har känt sen han var typ 18 år eller vad det var. men han bor ju i norge nu. jag vet inte vad v iska göra då. men bara hällsa på.  asså hej på dej! asså hej på sej! asså hej på mej! asså hej på allihopa! men hejdå!

nä jag ska inte säga hejdå än. jag kan skriva nåt ; DET JAG SKA GÖRA I SOMMAR


midsommarläger
gbg/utomlands/norge , nåt av dom
tälta
bada, fast jag redan har gjort det men ändå
skejta
cykla
men palla.




asså jag trir jag har virus på min dator!

hejdå!

kommentarer ○
jag: linda henriksson

nuru urin issa så blev bajslinda nöjd =) jag hade missat det här inlägget, men nu har jag läst ditt diarrélånga inlägg ;D haha !


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback