12 juni 2007

haha

ni skulle ha sett när linda lekte lite störd! x) hahahaha. jag kunde inte höra vad hon sa, men hon frågade om jag var  störd. åsså sa hon nåt om att hon skulle gå in i ett klassrum men det var ett labratorium. det tyckte inte hon om eller vad hon nu sa för något. åsså skulle hon fråga vad en sten hette , så hon tog stenen jättenära örat , åsså tappade hon den! x) rätt in i örat! hah :D hon trodde att den hette sten, men den hette bert. :) sedan skulle bert komma och slå mej, men han missade! :) hahahha
sen kom anton byström, haha. och linda bara; det där är en vattenballong! då for jag upp och sprang iväg 2 meter x) men linda satt kvar,och sedan kastade han den på backen 50 cm ifrån henne. jag vet inte om hon vart blöt.
jag har döpt min andra bräda nu också. jag åker ju mest på pelle bräda, men den andra heter Trasan. :)
vi mötte lite peeople igår. eller såg. vi mötte iaf emelie och alicia som spionerade på oss. åsså matte som inte vågar att åka nerför hela backen. och fredde som var med nån kompis som jag inte vet vem, oc hsom sa att det inte går att åka på grus flickor. och då sa jag pojkar. åsså mötte vi ju anton. och elin sanna och den tredje kommer jag inte ihåg vad hon hette. åsså mötte vi öö.. ööö. öö.. öö.. ajuste det var en pinsam situation för mej igår! jag bara stooor *** åsså var det en som hörde det! ja linda fattar men hon får itne berätta för någon har jag bestämmt. hmm. mötte vi nån mer? nää men vi såg people. vi satt vid vägen på måns och pelle åsså kom det nåra mot oss men då for vi neråt och över till edsagården istället. och jag sa som vanligt; dom kommer döda oss
asså förlåt linda, att jag sa att jag ville slå till dej hela tiden, det var ju bara på skoj! x) men tur att du inte hade hett upp huvudet ännu mera den där gångne nnär jag höll på att träffa . guud jag vart ju rädd att jah gjorde illa dej ju! tänk om jag hade gjort det.. :'(
helt plötsligt började anton prata något konstigt språk. jag tro det var öö. jag vet inte men han pratade och ingen hörde vad han sa. ni hörde inte vad jag sa va? sa han. tur det , sa han. och jag bara; biilbesiktning.
men det lät som han sa det! haha

jag var på stan med totta på dagen . GUUD VAD DYR dom är på café charm! en bulle oche n anan sorts bulle moch en dricka kostade 57:- ! dom är ju inte riktig.
jag köpte ett randigt linne och ett helvitt. asså jag är inte pank på linnen nu iaf.
jag som beöver ett par knickers.
vad kan man hitta på idag? jag vet inte. får väl hitta på nåt då!

hejdå!

kommentarer ○
jag: linda henriksson

även att jag tappade bert i örat x) haha, vi hade iaf förövrigt kulit :D:D

2007-06-13 @ 21:43:04

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback