1 juni 2007

idag var jag och klassen och badade. det är svinsvinsvingrisnöff kallt på golven i omklädningsrummen! jag fick ingen känsel i fötterna! det var inte så kul efter ett tag att bada. men jga åkte i rutschkanan 3 ggr. lr näe, det var 4 ggr. näe 5. jag tro det var 4 lr 5. iaf, vi skullepka på led. det var jag, linda, karro, totta, sussa, och robin som skulle åka på magen och hålla i varandra i fötterna. jag skulle hålla i tottas fötter. shit, vi höll på att åka ur för det gick så fort! vi lixom for upp på kanten! åsså fick jag jätteont på dom där sakerna som sticker ut, för dom tog i i något hårt! så då var jag tvungen att släppa taget om therese. och karro blev det likadant för, hon fick åxå ont där! så hon släppte taget om mej. och robin släppte taget om karro. men dom andra höll sej fast. det är jobbigt när folk skvätter vatten på en i bassängen, då får man ju i ögorna! så därför håller jag händerna för ögorna, det ka se lite dumt ut men jag vill inte ha vatten i ögorna! jag lekte att jag var hajen som skulle äta upp sussa, hon avrt faktiskt rädd :D

kommentarer ○
jag: linda henriksson

haha, va troru då det var för mej i tåget som var längst fram? haha, jag var ju ända på kanten jag ;D och vem är inte rädd för hajen (;

2007-06-03 @ 15:39:16

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback