8 juli 2007

imorgon fyller hanna f åååååår! :DDDDDDDDDD hon fyller 13!!! grattis i förskott hanna! :) :)

vi kom hem med husbilen för typ en timme sedan. och då packade vi ur den och blablabla, å nu har mamma och pappa städat i den. sedan ska väl pappa fara och lämna tillbaka den till farfar. :) men när jag hade gått in i huset så kollade jag om det var nå folk som hade ringt medans vi varit borta, och karrå hade de! så då ringde jag upp henne och undrade vad hon ville. då frågade hon om jag ville följa med till hennes stuga! klart jag ville det :) jag fick ju för mamma och pappa också, men hon skulle ringa mej ikväll när hennes mamma hade kommit hem eller nåt. :):):) vi skulle va där typ tis-tors men hon visste inte.

just nu sitter jag inne och kollar på folks gamla nogg-sidor som ingen är aktiv på längre. förut var det noggnoggnoggnogg men nu är det bloggbloggbloggblogg! :D blogg äger ut nogg iaf! :) vad tkr du? ;) 
nu har jag en såndär bild på mej själv på lunar! asså sånt som man laddar upp. ;)
JAAAAAAAAAAAAA! förut så stog jag och tänkte såhär; tänk om vi ändå kunde äta tacos idag.. och nu, så fråga jag mamma vad vi ska äta! och mamma saaaaaaa tacoooooos! :D riktigt tackoooooos! :D då blev man ju skitglad! :)
vetni en annan sak som är bra? för på min mobil, så finns det inget usb grejs. så nu har jag fått ett minneskort så jag kan lägga in låtar och överföra bilder ändå :D värsta bra va? :) så då om jag gör nåt speciellt så kan jag ju ta kort med telefonen och lägga in på datorn :) bra va? vavava? :D
förresten, snälla kan du inte kommentera mitt galleri lite grann iaf? :) jag blir jämt så överlycklig när jag får en liten kommentar i mitt galleri :) snälla? ^^
nu ska jag öö, jag vet inte ;) men jag sluta att blogga iaf.

HEJDÅ :)

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback