7 juli 2007

det är mkt jag vill skriva nu! men jag kan inte skriva allt.. liksom det går inte! tänk om man bara skulle skriva upp allt som man tänker på! det ska man inte göra, för alla kan tänka något dumt om människor. och om man säger det så sårar man ju dom! men de vill inte jag göra ´så jag skriver inte allt jag tänker på.

iaf. jag har det inte så jätteroligt. för att: jag sitter i husbilen! jag mamma , pappa och lizzy åker i husbilen neröver i sverige. nejnej! inte l¨ångt neröver, för vi kommer ju hem imorgon! ;d men det är farfars husbil, så vi skulle liksom testa den innan vi far på en större resa! vi hade tänkt det senare i sommar. typ till gbg eller nåt. om ni har läst exakt ala mina inlägg så vet ni vad jag hade tänkt göra í sommar. synd att det har blivit ett sådant regnväder här i sverige! särskilt nere i malmö, där var det en gammal tant, som hade kört bil. och då hade hon råkat hamnat i en stor storstorstorstor vattenpöl (större än en vattenpöl men mindre än en sjö)! då hade hon inte kommit upp med bilen eller nåt, och det blev ju så hårt tryck så hon orkade väl inte öpna dörren heller. så hon drunknade..  RIP tant i bil som drunknade!

om ni undrar vrf jag skriver så konstigt, liksom stavar fel hela tiden så är det för att det är svårt att hålla fingrarna i styr när det kommer en massa gupp hela tiden. det blir så här;; *skriver* GUPP! *händerna flyger upp och landar på en annan tangent och trycker. * ! det är därför som jag skriver konstigt! haha

nu har vi iaf stannat på en parkeringsplats för att äta. vi står precis bredvid vägen, och precis bredvid sjön. jag tror jag mste hjälpa till lite nuja, skriver väl mer sen ;)

HEJDÅ

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback