6 juli 2007

sry, jag har inte skrivit på 4 dagar. jag tänkte iaf berätta vad som har hänt dom här 4 dagarna. i onsdags , på kvällen, var jag på gatufesten med linda och totta. eller, jag börjar dátt berätta om vad jag gjorde på dagen.. jag var iafr ute och åkte skateboard med linda, jag hade min nya bräda då!!!!!!! :D:D:D:D:DD BRÄDAN DENNIS HETER HAN :D han är iaf jättebra! han är u svart på ovansidan ( det är ju alla ) men den har röda hjul, åsså är den röd med nå svart grejs på undersidan! :D han är skitsnygg! vi åkte runt litegranna i edsgården/vävland. åsså såg linda nå tomter här i edsgårn som skulle va jätte bra att åka skateboard på om man asfalterade där! hon kallar dom för, dom tillplattade tomterna i edsgårn. hon har tillochmed ritat e nbild på hur det skulle se ut. när vi inte orkade skejta mer, för det var så varmt, gick vi in till lindas hus. där funderade linda och jag på om vi skulle dra med oss nå fler på gf. vi ringde nåra stycken, (3) x) , och totta kunde. då bestämde vi att vi skulle mötas utanför wear it klockan sju. det tog aslång tid för tottis att komma! så vi gick in på wear it och såg asmånga snygga kläder. jag såg en koft/jacka som var skitsnygg! den var typ vit , med grönt å massa färger på. åsså såg linda att typ alltihopa var snygt. (wera it är hennes favvoaffär). sedan gick vi ut för att vänta på tottis igen. men hon hade fortfarande inte kommit. men tillslut så såg vi henne, hennes mamma och louise. sedan stack vi  tre llite överallt och hängde.. ;) den första karusellen vi åkte var breake danc. den var ju skitkul, jag har jag jämt tyckt ;d men vi tre trängde ihop oss i en vagn, och det bli ju lite trångt eftersom det är en två-vagn. så jag å lnda satt bara på ena skinkan. men tottta satt ju i mitten så kunde sitta på BÅDA SKINKORNA hon. hahahhaah. iaf så var den kul. sedan fick dom för sig att dom skulle åka den där X-treme :o aldrig att jag åker den.. :$ den ser ju skitläskig ut! fast den var värre förra året. då satt dom uppochned och snurrade runt aslänge. men det gjorde dom inte iår. tottas hår såg jätteroligt ut ;)

sedan stack vi å köpte popcorn nån stans tro jag. vi fick jättebråttåm att äta upp dom eftersom vi ville åka flygande mattan! den var också kul. fast den gnekade så man trodde att den skulle gå sunder :o så jag skrek TRAAASIIG när vi for förbi dom där nere. totta å linda tyckte inte jag var riktigt klok.. :( men jag är ju som jag är ! haha.
totta for hem vid tio halv elva? jag vet inte. men när hon hade fart hem så åkte linda och jag virvelvinden. den var också kul. :) sen skulle vi hem också. när jag var hemma så var klockan tio över elva.
nu ska jag berätta om gårdagen. den är inte så speciell, bara att jag fick skitsnygga kläder av mamma! :D men jag var ju med när hon köpte dom. ;) fast det var hon som betalade  x) iaf så fick jag den där jättesygga koft/jackan jag såg på onsdan! fast i andra färger. åsså en grå t-shirt med massa äpplen på. åsså ett par knickers :D det var det bästa med igår :)
idag sk jag väl hitta på nåt, jättekul :D haha fast jag har inte planerat nåt ännu. men vi får väl se vad som händer ;)

goodbye wonderful world! :)


kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback