31 juli 2007

asså jag fattar inte. tiden har gått så fort. alldeles nyss var det ju bara den 1 juli! och det kändes som om det var igår som det var brännbollsmatch mot lärarna! men, sommaren har varit kulkul och jättebra. :) jag har varit hos farfar sen i söndags, och nu är jag hemma igen :) det är så skänt att vara hemma. fast, på torsdag ska jag till göteborg!!!!! :D jag mamma pappa och lizzy liten ska fara med husvagn :) fast , jag kommer sakna alla underbaringar. och jag kommer missa karrås fest, fast det är alla medveten om redan.. :/ menmen.. shit happens. jag vart faktiskt jätteledsen när jag inte kunde gå och jag vart ju.. skitlessen. jag hade sett framemot den så mkt. 
men ring skita mkt när jag är i gbg :D fast hellst normala trevliga samtal ist för dumma busringningar x)


hejdå 

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback