29 juni 2007

haha va coolt ! :D ja har inte skrivit blog på 13 dagar lr nåt! :D eller 12 då. :) jag har ju itne suttit vid datorn något! i förrgrå var jag med linda :D då skulle vi va ute hela dan ;) den dan fyllde pappa år också :) iaf så gick vi ner på vivsta och vad gjorde vi där? ^o) vi lekte i lekparken :D och gick till BADPLATSEN ;D haha ! sen gick vi in på konsum och på toan där och jag tog lite papper till min lilla tå som hade gjort illa sig. sedan gick vi in till ica och köpte yougurt och en choklad kaka :D:D:D:D fast vi hade inga skedar som vi kunde äta yougurten med, så vi tog liksom en stor choklad bit och tog yougurt och åt med :D haha. sen gick vi hem till mej och åt hallon och glass. och hämtade min kamera och gick ut igen. då började det regna också :) så vi gick hem till linda. och jag fick mat där och vi satt vid datorn och laddade hem ett program där man kunde göra egna låtar. men det funkade inte för man skulle ha en skiva sa linda sen. sedan hämtade pappa mig hos linda och då for vi hem. och då fick ma ntårta också :) fast jag mår ju lite illa av det så jag tog inte så mkt. nästa dag, igår, lördag var jag ocksp med linda. då gick vi på stan. :) ja, alla vet ju vad man gör på stan så det behöver jag ju inte rabbla upp allting. fast jag köpte ett halsband och linda kötpe en jättesnygg väska som hon ska ha på skolan :o vi åt på subway också det var faktiskt gott :) det var första gångnen jag åt där :D sedan på kvällen åkte vi skejtboard. eller gjorde vi? NÄE :O vi ville ha godis så vi ringde och frågade våra föräldrar om vi fick gå på centrum och köpa, men då fick vi gå ända till papperskungen och få gratis godis :D så då gick vi igenom vivsta till papperskungen. och sedan tillbaka men då dryga vi på litegranna ;) fast mest linda! hon ville stanna där hela natten alla nätter och hela livet juuu. men linda bjöd några fyllegubbar på choklad, och jag skakade hand med dom. så nu tror linda att nu har hon nya kompisar ;) åsså stog vi och vinkaade åt alla bilar som for förbi. :) sedan gick vi hemåt, (jag fick tvinga linda) . då gick vi he mtill mej och hämtade våra brädor som vi hade lämnat där. och gick ut och åkte litegranna igen. vi var ner till vävland (längst ner). och idag har jag varit på timrå sok och joggat med linda :D först joggade vi på fantomenstigen, och kom ut på en annan stig. då bestämde vi oss för att vi skulle jogga till slalombacken. så då gjorde vi det. sedan skulle vi ju fortsätta på samma spår tillbaka igen, men jag sprang fel :O linda lita ju på mej eftersom hon hade aldrig varit där typ. men då sprang vi ju fel :O till slut kom vi fram till en grusväg, och vi gick på den. då kom vi till en grind, och där stog det : varning för hunden! men vi fortsatte gå, och tillslut såg vi några hus. och där var hundarna!!!!!! :O:O:O och dom började skälla och jag oss och jag ba; SPRING LINDAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! hon ba; dom springer efter oss! så jag kutade allt vad jag kunde tillbaka och linda kom lite efter och helt plötsligt stannade hon! jag vart ju skiträdd! men hon ba; haha, vart du rädd? jag ba; JA! då kom det en kille på fyrhjuling och frågade om vi vart rädda. jag ba; jaaa. å linda sa inget. han ba; dom låter bara sådär ;) då frågade jag vart vi var. då sa han att vi var i birsta :O:O vi ba; va?! så då försökte vi klura ut hur vi skulle ta oss tillbaka till timrå sok igen. vi kunde gå hela den kilometerslånga uppförsbacken tillbaka till slalom backen och ta rätt väg tillbaka till timrå sok igen, eller så kunde vi gå ner till birsta typ. först så gick vi uppför en bit mot slalom backen, men då kom jag på att om vi skulle fortsätta skulle inte linda hinna hem före halv 11! och då måste hon va hemma för hon skulle bort. så då ringde jag pappa och sa att vi hade kommit ända till birsta! han vart förvånad men kom och hämtade oss ;) vi kom fram vid birstaverken och därifrån kunde man se över heeeela birsta ;) haha :p men tillslut kom pappa (fast vi behövde inte vänta nå länge) och vi åkte hem. och då duschade jag. sedan satt jag vi datorn och förut ringde karrå och fråga om jag kunde va med henne , och de kunde jag. så hon ska komma om ett tag. sa hon för ett tag sen. så hon kommer nog närsomhellst! :) hon skulle ta med sej badkläder ifall vi skulle bada, men jag tror inte vi kommer göra det. men det var jättelänge hon var hos mej :P men vet ni????? jag har fått en egen kamera!! :D:D:D:D den har liksom 7 megapixlar och är skitbra! :) besök mitt galleri på lunar ; isabelleO_o , så kan ni få se lite bilder som jag har knäppt på linda x) alla är ju typ på linda för det är henne som jag har varit med. ;p och hon gör himla knäppa grimaser så det är ett roligt motiv att knäppa kort på! :D men snart kommer karråååå :) kan hon inte komma snart? :p iaf så säger vi väl hejdå snart då, men kommentera mitt galleri då. ;)

hejdå och hare bra :)

kommentarer ○
jag: linda henriksson

men dom ÄR mina nya kompisar ju :)


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback