17 juli 2007

hej hej hallå! :)

jag, konstiga jag var på birsta city i förrförrgår, i förrgår, och igår var jag på stan. snacka om att jag har gjort av med pengar o.o ! nu ska inte jag shoppa på aslänge! :) wwwwwttttf! jag är ju bäst! jag shoppa väl hur mkt jag vil bara jag har pengar :) yeeah.
tkr du att jag är lite sådär, du vet.. lite halvknäpp? stick då! du kommer inte stå ut med min blogg :) för där skriver jag alla knäppa saker så jag inte säger dom i verkligheten, så jag kan vara normal där asså. men jag är ju normal, jag är inte knäpp! inte ens i min blogg! för jag är isabelle bergman :) tänk att vara isabelle bergman! :) asså hör du hur det låter? det är ju världens bästa namn! och själva personen som heter isabelle sophie kristina bergman är ju bääest! :)

idag har jag varit med johanna. vi var med varandra i typ bara 2 timmar :o från 2 -4 . sedan har jag inte gjort nå mkt mer.. ska väl se på tv senare när jag blir sådär lite lat och inte orkar göra något annat en att sitta i en soffa och glo på en fyrkantig bildprojektor med rörliga bilder! men själva projetorn är i sej själv och visas i sig själv. asså har du sett en sån? :o det visste jag inte.. jag har sett en sån på zoo flera gånger (2) ! hur många gånger har du sett den där fyrkantiga saken med rörliga bilder? :o vet du inte? HAR DU TAPPAT RÄKNINGEN?!?! :O asså hur många ggr går du på zoo egentligen? :s du är ju knäpp.


det har spöregnat idag.

har inte så mkt att skriva så jag tror att jag skriver hejdå och tak för att du läste min blogg.

men det gör jag inte! för jag vill skriva mer! :D fast nu börjar faktiskt att bli lite less. men snälla kommentera lite om mitt liv. asså i min blogg x) jag menar, kommentera min blogg. eller det här inlägget, du gör det genom att klicka på ord (a) här nedanföör! :)

tack och hej P.S jag skrev tack för att du läste om mitt braa liv och min underbara blogg kikade du in i D.S, P.S 2 jag menar inte hej, jag menar hejdå. P.S 2

haha lättlurade :D jag menade inte allvar :D men nu gör jag det. jag pekar upp till gud!

ADJÖ!

kommentarer ○
jag: linda henriksson

asså shit issa, jag vart lite snurrig om när du verkligen MENADE hejdå :o:D

jag: isabelle bergman

haha :D

2007-07-18 @ 15:54:24
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback