14 juli 2007

det blir ingen uppdatering.. asså jag orkar inte :P iaf så har jag hållt på sen i igårkväll med att städa lådorna i mitt skrivbord. det går ju bra :) förut var dom så stökiga att man skämdes! men nu är det finare ;) jagh ar sms-at med linda lite också.. det hade inte varit något bra väder där på gotland, och idag var första stranddagen eller vad hon sa. hon hade faktiskt också åkt på måns där! men jag har ju inte åkt på dennis ett dugg! asså dennis är min nya supersnygga skateboard :D jag har väl nämnt att jag har fått en ny? :P det var ett tag sen nu ;)
jagska lära mej att göra en ollie! :) det har jag bestämt ;) linda å jag ska ju åka ramp och allt också så det blir ju kul :) ooops! det ända ja sncka om är skateboard! dags att byta samtalsämne.

jag har hittat igen mitt halsband med ett I på :) det hade jag på klassfotot i 5an ;p typ alla har ett sånt med första bokstaven i sitt namn på! men jag måste fortsätta städa mina lådor nu.. så det blir klart någon gång! men jag är faktiskt typ klar nu, jag är ju klar med sista lådan snart! :) men jag riktigt kände för att blogga nu så jag gör det ju. åsså har jag värsta coola klockor! men ska gå nu,

HEJDÅ

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback