13 juli 2007

hej hallå det är jag som är isabelle :)

dagen gick till såhär; vakna i min sovsäck, klev upp och fikade, men inte hemma! nu vart ni nyfiken vart jag var va? jo jag var i karrås stuga :D vi for dit i tisdags vi typ 2 tiden. men vi hann bara åka i bilen typ 500 meter så vart de nå fel på den så gunilla kunde inte bromsa eller styra mitt i en nerförsbacke. men den var inte brant, så det gick ju bra ;) eller jo! hon kunde bromsa ! men inte styra. då fick vi vänta typ en timme där på att deras pappa skulle komma och hjälpa oss. sedan så bar det iväg till norrsjön. det ligger typ i stöde ungefär. när vi kom fram så packade vi in alltihop och gjorde inte så mkt tror jag. eller karrå visade mej runt litegranna och visade hur man skulle göra på mulltoan ;) den är faktiskt behändig om man inte har nå vatten!!! dom hade inte rinnadne vatten, flr dom hade med sej i dunk. men det fanns väl ingen vattenledning ;) men el hade dom! :) och karrå var faktiskt dum som lurade i mej att dom varken hade vattem, el eller värme! hon ska jämt lura i mej saker! ;( karrå och jag sov iaf i bäddsoffan ute i vardagsrummet. jag sov på den högra sidan, och hon på den vänstra. intressant va? :D
kvällen gick, och det var roligt. jag trodde aldrig att jag skulle bada i den där sjön som var där, för det var så kallt i den. men på morgonen därpå (morgon och morgon, klockan var 11) så badade vi! fast vi badade inte direkt. jag hade bara vatten upp till midjan, men karrå doppade sej! asså dagarna har gått så fort däruppe! man kommer knappt ihåg vad man har gjort. på kvällen klockan 23 samma dag var vi och badade också :D då doppa ja mej :D:D det var faktiskt jätteskönt :) men jag ska hopp i säng nu, för det har blivit sena kvällar. uppdatering kmr imrn! :)

hejdå! :)

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback