27 feb 2007

kyrkan idag då, och vi  fick spela på orgeln (klassen asså) O____o  Också fick vi höra en massa om kyrkan och orgeln och så :PAlldeles nyss fick jag för mej att jag skulle rita, men kommer inte på någonting vettit att rita.. Eller skriva en text, men inget vettigt till den heller. Min hjärna kanske är tom? Vem vet, för det är väl ingen som har öppnat och tittat? :O Tänk om man skulle födas med en miniräknare i huvudet, som blir smartare och smartare, ju mer man växer. Också är man bara smart i matte och inget annat? Man ska ju sätta in en miniräknare i ett någons huvud, och några trådar av något slag får typ trycka på knapparna >< äsch, nog med fantasier.. hjälp mej att komma på något att skriva på min text. Förresten så vet jag inte vad jag skriver för text, dikt lr berättelse lr något. Få väl försöka hitta på något nu,

byé

kommentarer ○
jag: Anonym

det sög!

2007-06-02 @ 20:22:28

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback