22 feb 2007

isabelle heter jag, eller gör jag?

ida efter skolan var jag med therese. Vi hade ganska tråkigt.. :/ imorron på skolan är det småstjärnorna ;D Jag vet redan vilka jag ska rösta på, dom dära tjejerna i 2an, ör dom har jobbat så hårt. Imorron kväll ska jag till Madde :D:D:D Inte för att jag vet vart hon bor, men jag får väl leta ^^ På lärdag ska jag på polar med linda, therese och kanske sophie, jag tror iaf att hon skulle gå med oss. På läxförhöret imrn så ska vi ha värsta svenska orden, vet inte hur många, men nån sa att det skulle typ vara typ 100 ord, många papper man behöver isåfall.. Det påminner mej faktiskt om nationella proven i femman :P Då trodde man att det skulle vara jättesvårt och att man skulle sabba alltihop, men det var skitenkelt... aja måste gå...


bye!


kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback