20 feb 2007

heeeeey! :D skolan idag också, som vanligt.. inget spc idag, tråkigt :/ egentligen skulle vi ha kyrkvandring, men det vart nästa tisdag istället. nu är det inte ens säkert att vi ska till skönviksbacken på torsdag, för det kanske blir för dyrt eftersom vivsta hoppade av. dumdum vivsta! ;D på fredag ska jag till madde ^^ hihi, om hon läser det här så tänker jag inte säga vad jag ska köpa, så ni får inte heller veta xD ingenting att göra nudå, läxan.. men den är klar, det är bara att träna på glosorna. overslept, enkel. alarm  clock, enkel osv.. hade redan gjort veckans ord klart, så den slapp jag xd även matten hade jag redan börjat på. hejhj jag dej.. nu ska jag gå,bye ..

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback