19 feb 2007

skit, jag som hade skrivit så mkt i det här inlägget också råkade jag radera det! :| får väl skriva in dom nya tankarna istället då.. jag har ju nämligen tankat min tankar (Y) ;D
yippi, nu är det snart bestämmt att jag ska följa med therese till ''hennes'' fjäll! hihi, vad jag längtah (hon med. tror jah) >< undra vad vi ska hitta på? ^^
idag på skolan hade vi gympa första timmen som vanligt, det var skridskor, men jag var inte med. Ist gick jag runt skolan med karolina. Det var lite svårt att hålla sig varm, eftersom det kom snö rakt emot en hela tin ;D vi bytte håll, men det hjälpte inte.. När vi var på 4 varvet (vi skulle gå 6) så kom ellenor ut och sklle börja gå helt plötsligt ;D När vi var klar så hade hon gått 2, och hade 4 kvar. Hon försökte ju förstås få oss att gå med henne, men inte gick med på det heller :) på slutet av timmen upptäckte Rolf att alla frös, så då fick vi gå in till gympan och köra killerball :P Jag brände många ^o) konstigt nog.. sedan slutade vi gympan och då satt jag, karolina, sophie, hanna m och ellenor i omklädningsrummet och höll på med våra mobiler :P Sedan  var det slut på rasten, och vi hade matte (tror jag?). Alla jobbade på som tåget på rälls ocg gjorde hur många uppgifter som hellst :P sedan var det lunch, pannkakor :D ätaätaäta, titta på idol :D när therese tog fram dvdn så sa alla ba; NEJ! NEJ! NEJ!  men när vi väl tittade på den så satt alla och glodde O.o även jag.. >< spc när anna sjöng ;D efter lunchen hade i nånting, klassråd kanske.. aa, så var det. HA du får inte veta vad vi planerar i våran klass ^^ iaf, det tog 40 min O.o och då hade vi 20 min kvar, som vi hade no/so på. vi håller på med australien. sedan rast. mulad.. blae- efter rasten så hade vi no/so igen.. efter det så hade vi svenska, jag skriver en berättelse om en tjej och hennes kompis som kommer till en annan värld xD hhihi, sen for jag hem.. ar inte gjort så mkt sedan dess, och nu sitter jag här.

bye!


kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback