julloov =D

hej, idag har jag varit med karro. Jag kom hem till henne på förmiddan. Sedan så typ vid tre kom vi på att vi ville på birsta city, eller.. Det var jag som försökte locka karro till att hon ville dit.. Och till slut gick hon ju med på det! =) så då ringde vi och fråga min mamma om hon skulle in dit, och det skulle hon och pappa. Så då kom dom och hämtade upp oss hos karro och for in till birsta city. jag köpte ett par jeans. Egentligen for jag dit för att jag skulle köpa en krustång, men jag hittade ingen, så vi for på elgiganten och kolla men där hade dom allt utom en krustång.  Så efter vi hade varit där så skutsade vi hem karro och sen for vi på lidl och sen for vi hem ;)
Och när vi kom hem så bärde pappa upp stereon och jag har höllt på att göra ren den och så. Och nu ska jag gå, hejdå :)

kommentarer ○
jag: lindis

blogga mera, jag vill också ha nåt att läsa

2008-01-06 @ 01:57:56

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback