jobbig rubrik

igårkväll var jag på julfest hemma hos linda, karro var också där och jättemånga annat folk också. Det var julklappsutdelning, det var väl kul ;) Men inte såå kul när jag fick öppna paketet.. Jag tog ju såklart det största. Förresten, så började alla paket på M. Ja, så jag började öppna paketet, och eftersom det kom från familjen henriksson så förstog jag ju att det skulle vara något konstigt. Och det var tungt. 2 kg, gissa vad det var? En påse morötter! kul va?!?! Det önskar ju alla sej i julklapp ;)  haha. Och alla bara skrattade åt mej.. Och det fortsatte och asså det är ju nå regler så att man får ta dom andras julklappar, och jag tjatade på alla att dom skulle ta mina morötter. När allt var slut, så hade jag ju morötterna kvar. Men då frågade Roger om vi skulle byta, morötter mot två marsaller, och det gick jag med på :) Och sen kom det en annan tjej och gav mej två marsaller till, så då hade jag fyra marsaller. Sedan så var det nån som gav mej två chokladkakor som tröstpris till mej för mina morötter, för han orkade inte äta upp alla sina fyra chokladkakor. Sedan så fick jag ta tre chokladbitar av roger. Så, jag vart faktiskt nöjd tack vare dom där himla morötterna ;)
Också fikade vi, och jag linda och karro hade skitkul när vi skulle skrämma ludvig och hans kompis! haha ni vill inte veta vad vi gjorde.
Vi sjöng singstar med, och jag vann över linn en gång, också vann jag över linda en gång. Det var första gången jag vann över linda!!!!! =D=D=D=D=D överlycklig ;)
Också skulle vi göra nån pjäs allihop, jag och karro ville vara flaskor så då fick vi vara det också. Det vi fick göra var att stå där och bli avtorkade och ramla omkull. Linda var hjältinnan, haha jag och karro satt och skrattade åt henne. Jag gjorde iaf det :) Och sen var det två tävlingar, ena var nån sorts blomtävling. Det var ord som det var bokstäver i huller om buller också skulle man placera om dom så det vart en blomma. Och sedan var det nån sorts frågesport tävling som treåringar hade kommit på frågorna. Så då gällde det att tänka som en treåring också ;)

Men nu ska jag fika, och sedan tror jag att jag ska till birsta med mamma. vi syns, hejdå :)

kommentarer ○
jag: linda

haha , emil kutade så fort vi sa "Hula hula" :D

2007-12-15 @ 19:52:40
jag: isabelle

aa, vi är ju jättefarlig ju :D


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback